Wat eet je vanavond #2

Gebakken gnocchi met verse pesto, salade van rucola, paprika, komkommer, olijf en feta

2 likes

Vega balletjes in pittige tomatensaus met verse kaiserbroodjes

2 likes

BBQ staat weer aan heeeur :crazy_face:

Uiensoep

1 like

Gevulde courgette met aubergine, tomatenblokjes, linzen, vegagehakt, veel kruiden&knoflook en een sausje/dressing/dip van kwark, munt, komkommer en light feta.

3 likes

Juice van Juice Brothers: cucumber, selery, spinach, kale, parsely & lemon voor vanavond. Heb Zoveel troep en ongezond gegeten de afgelopen dagen nu even 3 dagen aan de juice. :sleepy:

Ik heb vanmiddag een high wine :drooling_face: dus vanavond niet zo veel, het wordt wortelsoep en Turks brood met avocado

Kedgeree met dille, citroen en tonijn.

2 likes

Tagliatelle met tomatensaus en gehaktballetjes. Al dagen zin in!

Lasagne met courgette en tomaten uit de tuin!

2 likes

Chili

Gisteren spaghetti meatballs gegeten bij mijn moeder, dus heb nu leftover saus mee. Geen zin in pasta vanavond dus ga of spaghetti meatball sub/ bagel maken, pizza met de saus er op of wraps ermee vullen en dan kaas erover in de oven.

Zin in.

3 likes

Een soort buddha bowl: rijst met gestoomde broccoli, mais, paprika, avocado, tuinerwtjes en wortel

5 likes

Dit super makkelijke recept van pasta met rozenharissa :heart_eyes:. Echt een van mijn lievelingsgerechten.

https://ottolenghi.co.uk/recipes/pappardelle-with-rose-harissa-black-olives-and-capers

6 likes

Orzo met geroosterde groenten (venkel, courgette en paprika), zwarte olijven, feta, peterselie

2 likes

Spitskool koekjes (met ketjap) en een soort van burnt ends

1 like

Dit ziet er lekker uit! Heb je een recept?

Ik wil deze ook nog een keer maken, maar eet je hier nog extra groenten bij? Ik vind alleen tomaten zo karig…

Pita broodjes met kip en tzatziki

Ik doe er aubergine bij. Vind het anders ook een beetje karig.

2 likes