Wat eet je vanavond #2

De mensen van de snackbar zijn weer terug van vakantie! Dus een patatje pinda en een vegetarische frikandel met curry en uitjes :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Dit klinkt echt heerlijk :heart_eyes:

1 like

Ja was echt een goeie combo, Ʃn snel klaar dus helemaal top!

Krokante kip met mangosaus, gebakken rijst en verse boontjes uit de tuin van kennissen

3 likes

Sushibowl met komkommer, wortel, tofu, avocado, edamame, wakame, ingelegde gember en sesamzaadjes met een nader te improviseren dressing, waarschijnlijk iets van sojasaus, sesamolie, gember, limoen en rode peper.

4 likes

Gegrilde groene asperges, courgette, champignons en rode ui. En een fles rode wijn uit :it: helemaal voor mezelf. Bellissimo ciao ciao

3 likes

Quiche uit een nieuwe vorm!

13 likes

Indo afgehaald. Heb de chef m’n bakje laten samenstellen omdat ik geneigd ben altijd hetzelfde te nemen. Ben benieuwd!

2 likes

Pizza!

1 like

Kwam hier om dit te posten!

:pizza::pizza::pizza:

3 likes

Gnocchi met pesto van erwtjes, basilicum en cashewnoten, nog meer gebakken erwtjes en artisjokken

6 likes

Lekker! Ik zit al een tijdje met een bak Gnocchi waar ik me geen raad mee weet. Dit ga ik proberen.

Broodjes vega kroket/kipkorn met sriracha-mayo en sla

2 likes

Ik heb nog macaroni over van gisteren. :ok_hand:t2:

1 like

Lasagne

1 like

Salade met parelcouscous en een Perzische kruidenfrittata

1 like

Hele week amper koolhydraten gegeten, maar vanavond gaan we er weer voor:

2 brammetjes, kipkorn, vega kroket, kaassouflƩ, 2 x truffelmayo :drooling_face:

Ik deel het wel met een vriendin uiteraard :rofl:

2 likes

Pappardelle met ragu. De ragu maak ik op ā€˜Britse’ wijze met een I.P.A. biertje ipv wijn. Recept is van Jamie Oliver.

5 likes

Oeh is dat dit recept?

En heb je het toevallig al vaker gemaakt? Ik ken alleen de ā€œorigineleā€ ragu met wijn, maar met I.P.A. klinkt anders ook geweldig!