Wat eet je vanavond #2

Ik had vanavond de plantaardige balletjes van IKEA, vond ze lekker!

1 like

Zachte taco’s met halloumi, avocado, tzatziki, gemarineerde rode ui, sla en zwarte olijven

6 likes

Vegan lasagne van met spinazielasagnebladen, geroosterde aubergine, geroosterde tomaatjes met een “kaas”saus van sojayoghurt, knoflook en edelgistvlokken. Was al begonnen met eten dus de foto is niet zo appetijtelijk meer haha.

15 likes

De mensen van de snackbar zijn weer terug van vakantie! Dus een patatje pinda en een vegetarische frikandel met curry en uitjes :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Dit klinkt echt heerlijk :heart_eyes:

1 like

Ja was echt een goeie combo, én snel klaar dus helemaal top!

Krokante kip met mangosaus, gebakken rijst en verse boontjes uit de tuin van kennissen

3 likes

Sushibowl met komkommer, wortel, tofu, avocado, edamame, wakame, ingelegde gember en sesamzaadjes met een nader te improviseren dressing, waarschijnlijk iets van sojasaus, sesamolie, gember, limoen en rode peper.

4 likes

Gegrilde groene asperges, courgette, champignons en rode ui. En een fles rode wijn uit :it: helemaal voor mezelf. Bellissimo ciao ciao

3 likes

Quiche uit een nieuwe vorm!

13 likes

Indo afgehaald. Heb de chef m’n bakje laten samenstellen omdat ik geneigd ben altijd hetzelfde te nemen. Ben benieuwd!

2 likes

Pizza!

1 like

Kwam hier om dit te posten!

:pizza::pizza::pizza:

3 likes

Gnocchi met pesto van erwtjes, basilicum en cashewnoten, nog meer gebakken erwtjes en artisjokken

6 likes

Lekker! Ik zit al een tijdje met een bak Gnocchi waar ik me geen raad mee weet. Dit ga ik proberen.

Broodjes vega kroket/kipkorn met sriracha-mayo en sla

2 likes

Ik heb nog macaroni over van gisteren. :ok_hand:t2:

1 like

Lasagne

1 like

Salade met parelcouscous en een Perzische kruidenfrittata

1 like