Got it.
Lief dat je er nog op terug komt
Het is een samenvoeging van meerdere recepten dus zal het even uittypen!
Eerst snij je 3 preien in ringen en 1 a 2 paprika’s (ik had 1,5 liggen) in dunne reepjes. Prei & paprika bakken en kruiden (ik deed peper, zout en Provençaalse kruiden). Deeg is kant & klaar van de appie. Die rol je uit over de vorm, gaatjes in prikken en wat paneermeel erop. Daarbovenop de prei + paprika. Vervolgens 4 eieren, 200 gr crème fraiche en een hand verse basilicum (+peper en zout) met de staafmixer mengen en erover heen gieten. Bovenop geitenkaas en cherrytomaatjes! Vervolgens ging het een halfuur in de oven (200 graden).
Na een heftige vreetdag een balansmaaltijd. Salade met gegrilde flespompoen, huttekase en granaatappelpitjes
Spaghetti met ansjovis, knoflook, chili, kappertjes en wat avocado
Gebakken doradefilet met een Scandinavische salade en dille mosterd dressing.
Aardappel broccoli soepje
Pizza funghi
Patat en kaassouffle en groentekroket
Chinese tomatensoep met kali kok. Tenminste als het een beetje opschiet want het halve dorp is uitgerukt om Chinees te halen blijkbaar
Pannekoeken met spek en appel
Schoonmoeder duwde me een ovenschotel van gevulde pasta met vis en spinazie en tomatensaus toe. Dus dat. Not complaining.
Vanmiddag spinazie, vegan gehaktballen en gepofte aardappel, want m’n vriend heeft avonddienst. En vanavond gewoon nog een keer warm eten want een vriend van me is jarig en ik eet mee daar. Helemaal top want hij is ook de benedenbuurman, kan gewoon de trap afrollen en aanschuiven
Wat een grappig topic, krijg je inspiratie en honger van
Wij eten vanavond zoete aardappel schotel bolognese met biologisch gehakt
Heb je hier een recept van?
Ik kijk altijd op verschillende sites 's ochtends voor inspiratie, omdat ik soms gewoon echt niet meer weet wat ik moet koken. Vanochtend zag ik deze en leek me wel lekker!
Mosselen in pittige kokossaus met zelfgemaakt naanbrood
Dankjewel!
Couscous salade met venkel paprika kikkererwten en mineola