Ik heb kippenbouten gemarineerd en die ga ik krokant bakken in de oven. Daarbij rauwe paprika, pepers en wortels met een yoghurtdip.
En dan lekker met mn handen vretten.
Sticky honing, citroen chickenwings uit de oven met rijst en ingelegde komkommer als sidedish
@Frenky hahah drumsticks/ chickenwings eten met handen is
Gebakken gnocchi met bladspinazie, haloumi, walnoten, parmezaanse kaas en oregano
Saoto soep
Zoete aardappel en rode ui uit de oven, met mozzarella en basilicumdressing. Ben heel benieuwd!
Indiase bloemkoolcurry met linzen en een restje pompoen erbij
Edit: godver in mn kruidenmengsel zit korianderzaad en echt kotsssss hoe smerig. Ben nu als een kleuter die korrels eruit aan het vissen.
Zuurkoolschotel uit de oven met ananas en babi pangang spek uit de slowcooker.
Rare combi, maar wel heul lekker
Is dit zo’n Jonnie Boer kruidenmix? Ik hou van koriander maar vind korianderzaad ook intens smerig, ik heb de inhoud van het potje uiteindelijk maar door een zeef heen gehaald om alle bolletjes eruit te krijgen.
Hahahah ja inderdaad van jonnie boer. Was inderdaad ook maar van plan het te zeven want de rest vd kruiden zijn opzich prima en tering 4€
Omg haha ik had die gisteren ook voor t eerst gebruikt. Ik had de Garam Masala, maar ga die zaadjes met een zeef eruit halen. Zo kapot ranzig! Dus goed idee haha
Chili con carne
Thom kha kai soep (gemaakt van de leftover saus van gisteren) en een restje moussaka uit de diepvries
Broccoli, gebakken aardappeltjes met kruiden en zalm uit de oven
Linzen harissa maaltijdsalade van AH
Mosselen traditionele wijze met wat kreukelfriet en aioli dip + rest van de fles witte wijn
Pasta met vegan roomsaus met champignon en artisjok, echt zin in
Volkoren spaghetti met tomaat/courgette/ui/knoflook en (vega)gehaktballetjes. En geraspte kaas natuurlijk
Dacht haal keertje Chinees voor het eerst in bijna 2 jaar sinds ik hier woon. Nou dat doe ik dus ook niet weer, het is niet smerig maar ik heb echt wel beter gehad. Gewoon standaard menu hoor met nasi, foe yong hai, babi pangang en wat saté. Ohja en morgen eet ik dus weer dit want nog genoeg over.
Maar ja geen één Chinees doet hier aan bezorgen en dit is de enige in de buurt.
Risotto met venkel en geitenkaas
Lekker superbasic pasta pesto, met heel veel courgette