Ik wilde de nieuwe boneless vega chickenwings van de AH proberen, maar die hadden ze nog niet, dus ik heb de vega kipfilet maar meegenomen. Wordt dus die kipfilet met een couscoussalade en gekarameliseerde ui.
1200 watt is toch niet megaveel? Mijn föhn is meer. Je waterkoker ook trouwens. Wel kan het zijn dat je afhankelijk van hoe je keukengroep is geregeld niet je waterkoker, pizza ding, magnetron en elektrische fornuis tegelijk aan moet zetten.
Klopt! Ik ben er wel heel blij mee maar, ik heb em wel een beetje opgevoerd want er zit een ingebouwde beveiliging in die het ding automatisch uitschakelt bij teveel warmte en er is een verschil in boven en onder qua warmte waardoor het lastiger was om van die Napolitaanse stijl pizzas te maken. Dus ik heb er een aluminium bakje en een metalen bakje als deflector in gemonteerd
Ziet er zo uit:
Er is een heel forumtopic hier gewijd aan pizzaovens modificeren:
https://www.pizzamaking.com/forum/index.php?topic=19732.0
Ik twijfel nog.
Gewokte spinazie met ui, paprika, champignons en tomaat en een gebakken ei (doel = groenten opmaken)
Of
Pizza diavolo óf pizza hawai
- Groenten en ei
- Pizza diavolo
- Pizza hawai
0 stemmers
Risotto met groene aspergetips, parmezaanse kaas en een stuk gegrilde zalm
Die klinkt idd lekker! Heb uiteindelijk met ui knoflook zoete aardappel en kruiden van tijm rozemarijn een soep gemaakt en kokosmelk erin gedaan, vind hem oke. De jouwe klinkt lekkerder!
Kaas pannenkoeken met stroop
Friet met doritos kipnuggets en chilimayo
Pasta met spinazie, champignons, tomaatjes en gerookte zalm met wat boursin als sausje.
Gewoon groentebouillon niet zelfgemaakt hoor, zo’n blokjes kant en klaar.
Sperziebonen gesmoord in kerriesaus, gepofte aardappel en vega schnitzel
Dank voor jullie stem
Wat is het geworden😁
Stoof met nepkip, bio spekjes (iemand al een goeie vervanger gevonden voor spek?), paprika, sjalotjes, tomaten en rijst
Als je het voor de vlezigheid wil gebruiken niet, puur voor iets zouts (en evt krokants) die vegan spekjes van AH eigen merk (wel bakken met extra zout)
Zweedse balletjes, aardappelkroketten en sperziebonen
Zongedroogde tomaatjes vind ik soms ook wel passends voor de structuur en hartigheid, anders plakjes gerookte seitan in reepjes snijden (deze zijn van ekoplaza)
Het is lekker weer dus… barbec-you, barbec-me, barbec-everybody!
Hoe maak je dit? Klinkt heel lekker