Zoete aardappelsoep en quiche met geitenkaas
Nu al geen zin in een seizoen met veel worst en stoofvlees
Ik eet niet 100% vega maar dit vind ik helemaal niks🙈
Alle restjes groente, gewokt in sambal badjak, scheutje ketjap en een gepakken ei
No crust quiche met courgette en spek
Bloemkoolcurry uit de slowcooker met gegrilde kipreepjes en potato/tater tots
Was het goed gelukt? Welk vega gehakt had je gebruikt en was het lekker erbij?
Deze flatbreads heb ik ook gemaakt nav een tip voor de crispy mushroom shawarma hier, en vond het ook een dikke aanrader! Zo makkelijk ook
Edit: vanavond een stoofpotje van aubergine, courgette en vegan worstjes met gerookte paprika en komijn, met lekker brood erbij
Shakshuka met spicy pompoensaus, aubergine, feta en peterselie. Met Turks brood
Gourmetten! De appie boodschappen zijn net aangekomen, waarvan 50% van mijn ouders. Die komen ze vanavond ophalen en blijven meteen gezellig gourmetten
(ws zit ik al vol na de stokbroodjes )
Chili van knolraap en linzen
Boekweit met geroosterde spruitjes, courgette, biet en feta met een beetje citroensap
Zelfgemaakte tatertots?
Nee uit een zak haha. Wil wel een keer proberen om ze zelf te maken aangezien je er hier best slecht aan kunt komen in supermarkten. Schijnt niet moeilijk te zijn
Als je een goed recept hebt houd ik mij aanbevolen! mij mislukken probeersels vaak
Aardappelpuree, hachee en rode kool met stukjes appel, appelsap en kruidkoek
Stoofpotje uit de slowcooker, met dunne airfryer patatjes en gele bietensalade.
Bij deze hebben we ons officieel een week aan het meal plan gehouden, ik ben erg trots.
Twijfel nog of ik zo ergens ga borrelen of gewoon thuis ga koken. Dan zou het korean fried tofu met chinese kool en rijst worden.
Couscous met courgette, paprika, rozijnen, gezouten pistachenoten en veel kerrie en knoflook.
Ik heb spruitjes gekocht maar weet niet waarom
Ik dacht het weer eens te proberen, als kind vond ik het altijd vies. Gisteren heb ik ze gewokt met knoflook en veel kerriepoeder, maar ik ben niet overtuigd.
Dus ik zie er een beetje tegenop haha, wil iets anders ermee maar weet niet wat. Wil ze ook niet weggooien, iemand tips?
Ovenrisotto met vegaspekjes, prei en broccóóóóóli.