Normaal bestel ik altijd NY pizza, maar nu toch maar een keer bij een echte italiaan besteld <3
Spinaziedahl met rijst, zach gebakken ui en een klodder yoghurt.
Ik heb deze gisteravond gemaakt, maar kreeg alleen de kikkererwten totaal niet knapperig. Lukt dat wel bij jou?
Hachee met aardappelpurree en haricot verts
Hmm, dan doe ik iets verkeerd denk ik. Zorg jij ervoor dat ze helemaal droog zijn als je ze in de pan gooit?
Bloemkoolpizza met rode pesto, tomaat, wortel, courgette en kaas
spitskool uit de oven, zoete aardappelpuree met limoensalsa en zelfgemaakte kipschnitzel. allemaal uit ottolenghiās simpel. 
Mac and cheese uit de instant pot
Bloemkoolsoep met harissa en amandelen
Boekweitgrutjes met stroop
Ik heb een hamburger kit van mijn favoriete burgertent. Zoooo een zin in.
In de airfryer vind ik wel lekker. En dan goed kruiden en een klein beetje olie erover (ziut, curry,ā¦). Dan worden ze knapperig
Pittige vis uit de slowcooker. Staat al een paar uurtjes aan en ruikt lekker. Met wokgroente en rijst er bij. Zin in!
Jaa die! Was echt mega lekker!
Verse gegrilde paprika/tomatensoep met stokbrood
Familie weekend bij mij thuis 
Beer can Chicken uit de GreenEgg met met peĀterĀseĀlieĀkrielĀtjes en brocĀcoĀliĀ/aspergersgraĀtin, toetje: liĀmonĀcelĀlow-tiĀraĀmiĀsu.
Vegan lasagne: gegrilde courgette uit de oven, een saus van aubergine, ui, knoflook, havermelk, peterselie, oregano en een kruim van zuurdesembrood, pecannoten, cashewnoten en vegan kaas erbovenop. Nu in de oven 
Edit: het was zoo lekker, echt een herfstige lasagne/ovenschotel
Ik eet vandaag: Vegashoarma met komkommersalade & flatbreads #AlbertHeijn https://www.ah.nl/r/1191260
EĆ©n van mijn favoās