Ik vind het in ringetjes gesneden en dan gekookt in water en azijn en wat suiker ook erg lekker. Met aardappels erbij en dan een stukje vlees
Ik heb ineens veel trek in aardappeltjes met mayo & appelmoes en ik bedacht me dat er nog een restje door mijn moeder gemaakte appelmoes in de diepvries staat
Dus dat met een spinaziesalade en een vegaburger op zoân vies lekker klef hamburgerbroodje (met gebakken ui, kaas, augurk en ketchup).
Ovenschotel gisteren viel erg tegen dus maar paar happen gehad hehe, vanavond poging twee maar dan mijn favoriete ovenschotel met een beetje hulp van Maggi:
Pasta met tomatenroomsaus en champignons en alles wat ik nog aan groenten kan vinden. Restjesdag!
Jollof rice en gevulde zoete aardappel met kikkererwtencurry, denk ik
Wachtend op mijn testuitslag en dus geen boodschappen kunnen doen maar even restjes opmaken: aardappels, spinazie-kaas rondo en doperwten uit de vriezer.
Restje van gister.
Gebakken aardappeltjes, spinazie a la creme en een kaasschnitzel.
Doperwten-munt risotto met een lamsstoofpotje
Zeewierburger (ofzo?), spruitjes, rode ui en pompoen uit de oven en rijst met kastanjes.
Bietenrisotto (met edel gist als âkaasâ) en vegan kaasburger
Linzencurry met een beetje koriander rijst en zelfgemaakte naan
Volkoren pasta met vega bolognese
Ah ik heb dit gisteren gegeten, maar ik had er gerookte amandelen in gedaan! Was ook lekker!
Pasta met tomatensaus, courgette, wortel en vega balletjes
De Ottolenghi pasta met rozenharissa
Er zaten puntpaprikaâs in het groentepakket dus Shakshuka (met paprika).
Met zelfgemaakte currypasta, superlekker!
Spaghetti vegan meatballs en tering veel knoflookbroodđ
Lang leven thuiswerken