Wat eet je vanavond #2

6 likes

Pittige vis uit de slowcooker. Staat al een paar uurtjes aan en ruikt lekker. Met wokgroente en rijst er bij. Zin in!

3 likes

Jaa die! Was echt mega lekker!

1 like

Verse gegrilde paprika/tomatensoep met stokbrood

1 like

Flatbread met hummus, haloumi, avocado en granaatappelpitjes

8 likes

Familie weekend bij mij thuis :ok_woman:

Beer can Chicken uit de GreenEgg met met peĀ­terĀ­seĀ­lieĀ­krielĀ­tjes en brocĀ­coĀ­liĀ­/aspergersgraĀ­tin, toetje: liĀ­monĀ­celĀ­low-tiĀ­raĀ­miĀ­su.

3 likes

Vegan lasagne: gegrilde courgette uit de oven, een saus van aubergine, ui, knoflook, havermelk, peterselie, oregano en een kruim van zuurdesembrood, pecannoten, cashewnoten en vegan kaas erbovenop. Nu in de oven :clap:t2:

Edit: het was zoo lekker, echt een herfstige lasagne/ovenschotel

7 likes

Ik eet vandaag: Vegashoarma met komkommersalade & flatbreads #AlbertHeijn https://www.ah.nl/r/1191260

EĆ©n van mijn favo’s

1 like

Boeuf Bourguignon met rode kool, stoofpeertjes, en aardappeltjes uit de oven met kruiden

2 likes

Bloemkoolsoep
Vegaballetjes in tomatensaus met puree
Chocomousse en rijstpap
De plaatselijke jeugdbeweging steunen met een afhaaldiner :sweat_smile:

Hutspot, echt zin an.

Als toetje ulunthu kanji (soort pap van urud dal, rijst, evaporated milk, gember, kardemom etc).

Aparte combi qua menu, we sluiten wss af met een roomboterstaaf en kruidnoten maar laten we het fusion noemen. :joy:

8 likes

Patat hiep hoi! En een kroket. Of een bami schijf. En een eierbal.

2 likes
4 likes

(Zelfgemaakte*) tagliatella met pecorino en heel veel peper + in knoflook gegrilde courgette repen eroverheen

*want wat moet je anders op een zondag?

7 likes

Broodje vega hamburger.
Ik moet echt accepteren dat ik die chedder kaas niet lekker vind en het dus niet meer moet/hoef te proberen.

Hoe leuk! Een gevuld pompoentje

15 likes

afbeelding

14 likes

Pannenkoeken!

3 likes

Regendruppels op mijn scherm, ik las konijnenkoekjes :sweat_smile::rabbit: