Gochujang zalm met couscous en gegrilde courgette en aubergine.
Wraps met halloumi, avocado, geroosterde kikkererwten, zwarte olijven, sla, gemarineerde rode ui en een yoghurtsausje met harissa
Pasta met paddenstoelen, spinazie in een romige saus van crème fraiche
Andijviestamppot! Had ik de hele week al zin in, maar had nog geen boodschappen kunnen doen omdat ik moest wachten op mijn coronatest en -uitslag.
Hieruit haal ik dus ook dat er gelukkig ânietsâ aan de hand is?
Pizza (bodem tante fanny) met vegan gyros en champignons/tomaat en vegan kaas
Yes, negatief!
Fijn!
Pasta met tomaat, courgette, wortel en tonijn
Goeie vriend van mij heeft mij net gevraagd om in zijn restaurant nieuwe sushi te proberen die hij wellicht op de kaart wil zetten
Dat hoefde hij mij niet twee keer te vragen, omw!
(Restaurant is nu gesloten voor gasten uiteraard)
Zweedse balletjes met extra veel Lingonberry jam, aardappelkroketten en sperzieboontjes
Gnocchi met citroen, parmezaanse kaas saus en bloemkool
Ben heel benieuwd, komt uit onderstaand boek en er staan zo veel lekkere dingen in, ik ben helemaal enthousiast
Nospon, geenaandelen maar misschien een tip voor anderen hier? Vegetarisch comfort food dus, wel veel room en kaas maar ja love kaas
Ik wilde lui pizza maken met een Koopmans mix maar de kaas was al aan het aanbranden en de bodem nog totaal niet gaar. Dus nu eet ik pizza topping #keto
Normaal bestel ik altijd NY pizza, maar nu toch maar een keer bij een echte italiaan besteld <3
Spinaziedahl met rijst, zach gebakken ui en een klodder yoghurt.
Ik heb deze gisteravond gemaakt, maar kreeg alleen de kikkererwten totaal niet knapperig. Lukt dat wel bij jou?
Hachee met aardappelpurree en haricot verts
Hmm, dan doe ik iets verkeerd denk ik. Zorg jij ervoor dat ze helemaal droog zijn als je ze in de pan gooit?
Bloemkoolpizza met rode pesto, tomaat, wortel, courgette en kaas
spitskool uit de oven, zoete aardappelpuree met limoensalsa en zelfgemaakte kipschnitzel. allemaal uit ottolenghiâs simpel.