Wat eet je vanavond #2

Niets in huis en weinig honger dus een prutje van rode linzen

1 like

Gevulde paprika met bulgur

1 like

Restje dahl, doe ik in een wrap, daarop plakjes tomaat en vegan kaas en dan even in de oven tot het gesmolten is.

4 likes

Pannenkoeken :star_struck:

6 likes

Udon met hoisinsaus, zoete omelet, shiitake, tauge, paprika en ui.

3 likes

Broccolisoep met kerrie en kokosmelk

1 like

Mijn vader maakt zijn fameuze pastasalade met tonijn, heel veel zin in!

2 likes

Marokkaanse kikkererwtenschotel

2 likes

Zoete aardappelfriet en broodje hotdog

1 like

Kaasfondue! :tada:

3 likes

Indonesische nasi goreng, ik was eigenlijk van plan moussaka te maken maar dat verspakket hadden ze niet bij mijn appie :cry:

Zelfgemaakte groenteragout met rijst en sla (@Eddie vond het een goed idee riem in je bericht zag vorige week)

2 likes

Satéboontjes, ketjapballetjes en rijst

1 like

Snert gemaakt door mijn vader nomnom. Zo fijn als ik met dit weer bij hem kom en hij nog een zak vol voor mij in de vriezer heeft liggen. :drooling_face:

Risotto

Nog wat oud brood in de vriezer en wat losse restjes groenten, dus pizzabroodjes gemaakt die nu in de oven staan :pizza:

Ik had hutspot mee van mijn ouders, maar had geen zin in de supermarket. Dus toen heb ik 2 frikandellen voor erbij gehaald :joy:

Wacht nu al op de haatreacties op instastories.

2 likes

Haha heerlijk toch. Boerenkool met een hamburger is ook super chill trouwens (en dan het liefst gewoon zo’n goedkope uit het vriesvak).

3 likes

Nou is toch knap dat je niet gewoon friet én frikandellen hebt gehaald :see_no_evil:

1 like

Zonder broccoli, maar ik vind de roze linzen soep van Ottolenghi heel erg lekker:

3 likes