Stamppot rauwe andijvie met spekjes.
Butter chicken, bimi en gele rijst
Deze soep gemaakt. En is lekker. Niet echt pittig, maar lekker warm. Enige wat beetje vreemd is, maar dat ligt aan de Jumbo kikkererwten denk ik, is wat een slijmerige nasmaak soms.
Geroosterde groenten ( want lidle box ) met gepofte aardappel en een nep worstje.
Hutspot
Dahl met rijst, aubergine, wortel en broccoli
Beetje mate reactie maar ik vind spruitjes met spekjes en geitenkaas altijd heel lekker!
Pas super laat vanavond maar mega veel zin in: zo’n mont d’or kaasje uit de oven met knoflook en tijm, italiaanse vleeswaren, lekker brood, tomaatjes, komkommer en paprika
Caesar salad met vega kip
Pittige spitskool met Griekse yoghurt en als ik zin heb zelfgemaakte pitabroodjes/wraps ofzo
Ik heb een portie stamppot over van gisteren.
In ieder geval airfryer aardappeltjes (je zou s een dag zonder moeten ) de rest weet ik nog niet
Wraps met 2 verschillende soorten vulling (pittig gehakt sausje / krokante kip)
Pannenkoeken (volkoren meel en havermout) met erop (vegan) pesto/sla/tomaat/komkommer. Ik zit ook bomvol nu
Geroosterde spruitjes, fennel en prei met gestampte aardappelen.
Lasagne met vega gehakt (zelfgemaakt)
Polenta frietjes met ratatouille van aubergine en courgette
Pulled jackfruit
Wat restjes van een vegetarische schotel van gisteren + witloofsoep + wentelteefjes. Beetje random
koreaanse bief bulgogi in wraps van sla, met komkommer erbij. man had rijst maar ik doe aan zo’n stom koolhydraatarm-dieet