Wat eet je vanavond #2

Vanavond was het heel simpel en snel:

Spinazie met room ontdooien met wat melk bij zodat het een sausje werd. Daar gerookte zalmsnippers op en een klein beetje kaas er door smelten. Gekookte pasta eronder roeren en klaar.
Geen zin om veel moeite doen voor 1 persoon :upside_down_face:

1 like

Pizza besteld met paprikasaus, geitenkaas, rucola etc

Grote gepofte aardappel met yoghurt/munt/knoflook sausje en een met vega gehakt gevulde portobella uit de oven.

5 likes

Kaasfondue :heart::heart::heart:

6 likes

Vanavond dit recept uitgeprobeerd, en het was erg lekker!

vegetarische of veganistische paella

2 likes

Oh jouw borden :heart_eyes:. Mijn bomma had die ook!

1 like

Ravioli (of tortelini ofzo geen idee) in roomsaus met champignons en oesterzwammen

3 likes

Zuurkoolstampot met vega rookworst

2 likes

Pasta met spinazie, spekjes en champignons (en veeel kaas uiteraard)

Slavinken in een soort van kruidige tomatensaus uit de slowcooker met opgebakken spitskool stamppot

Pompoenrisotto uit de instant pot

2 likes

Butter chicken maar dan vegan, met tofu en pompoen en kokosrijst

5 likes

Ik denk stamppot met wortel en spruitjes en vega rookworst

1 like

Vega gyros, aardappelpartjes en rauwkost.

Ik zie hier zoveel lekkere gerechten, maar ik zit hier nu lui en moe op de bank na 8 uurtjes gewerkt te hebben. Geen zin om boodschappen te doen en te koken, maar wel om lekker te eten :tired_face::woman_facepalming:t2: Ughhh

Mijn vriend kookte, dus het werd een broodje shoarma en aardappelpartjes uit de airfryer. Geen groente schat? Nee, geen groente schat.

Nu voelt de maandag als een zaterdag

1 like

Krieltjes, sperzieboontjes en pangasiusfilet (eerste keer dat ik zelf ga doen dus ben benieuwd).

1 like

Dahl met pompoen en spinazie

3 likes

Misosoep met tofublokjes en zeewier + waarschijnlijk handrollen met surimi en avocado.

Simpel maar lekker :yum:

2 likes