Wat eet je vanavond #2

Hoe was het?

restje pompoen soep met broodje

Pannenkoeken

1 like

1 hap Knorr Bobotie (ik had niet gekookt) en toen maar AH nuggets gegeten met veel saus.

Dit is soms echt gewoon zo lekker

6 likes

Lekker! Ik heb het al vaker gemaakt.
Komt echt dicht in de buurt van de real deal :slight_smile:

1 like

vegan lasagne
Met tomatenbasilicum saus, vegan kaas in het midden en bovenop, oregano, gegrilde aubergine en gerookte tofu. Zeerr geslaagd

1 like

Koreaanse hotdog, kimbap, kimchi en als dessert hotteok (uiteraard niet zelf gemaakt maar besteld)

3 likes

Thaise noedelsoep met scampi, paprika, lente-ui etc

1 like

(volkoren) pannenkoeken met tomaat/komkommer (en als man het niet vergeet; vegan pesto en spinazie)

1 like

Net een lekker dikke bestelling geplaatst bij datzelfde restaurant dat nu een lockdown snackbar is. Heb er zin an.

O, en ik heb oliebollen gehaald voor vanavond van een nieuwe plek dus ben benieuwd.

7 likes

Pompoen pappardelle taart van ottolenghi maar dan vegan gemaakt:

2 likes

Spaghetti aglio olio. Daarna had ik nog trek dus 2 beschuitjes met pure hagelslag

1 like

Bamisoep met 2 eieren erdoorheen gegooit :joy:

1 like

Penne arrabbiata met veel kaas

Had zelf pizza gemaakt en het was heerlijk
Thanks papasj.enkie voor het recept :joy: dit is dus tevens ook een biecht

1 like

Ik heb afgehaald bij een restaurant in de buurt. Normaalgesproken een twee Michelinsterrenrestaurant, maar nu hebben ze zich omgetoverd tot Hollandse comfort food keuken. Dus straks snert vooraf, gevolgd door zuurkoolstamppot met sukade en een gehaktbal, met bonbons, macarons & pasteis de nata als afsluiter.

Ben benieuwd!

14 likes

Ik ben echt jaloers op waar jij woont met al die heerlijke restaurants! Echt amazing.

Vanavond opgebakken hutspot op brood

Broodje beyond burger met tomaat/augurk/spinazie en saus erbij maak ik restje risotto op

1 like

Crunchy Jamie Oliver aardappeltjes uit de oven, met spruiten en vega gehaktballetjes
Love spruiten :grin:

1 like