Wat eet je vanavond #2

Andijviestamppot met gerookte tofu

met rƶstirondjes, lekker makkelijk

2 likes

Zo zo zooooo lekker, risotto met cherrytomaat en garnalen. Basisrecept van hellofresh met eigen aanpassingen.

3 likes

Kipshoarma met Turks brood & zoete aardappelfriet. Ik had ook zelf knoflooksaus gemaakt :heart_eyes:

7 likes

Ik at ook zo lekker vanavond: orzo met champignons, tomaat, spinazie, rode ui en chorizo. En beetje havermelk kookspul voor de romigheid.

2 likes

Ik at vanavond Marokkaanse herfststoof met o.a. pompoen, boontjes. Lekker veel groenten.

2 likes

Ik ga een prei ovenschotel maken met aardappel anders, nooit gehad dus ben benieuwd.

1 like

Pasta met pompoenpesto, kastanjechampignons, geitenkaas en walnoten.

2 likes

Pompoencurry van Meera Sodha. Mega simpel, maar echt waanzinnig lekker!

2 likes

Gegrilde groente uit de oven en foccacia maar heb alleen de foccacia gegeten

4 likes

Heb je een recept?

Dit is hem! Heb alleen de pompoen er in blokjes doorheen gedaan uiteindelijk

2 likes

Dank je! Ziet er heel goed uit.

Ja het verbaasde me hoe lekker hij was, gezien er niet echt bijzondere dingen ingaan

1 like

Zelf hamburger broodjes gebakken, bleven nogal plat maar uiteindelijk wel makkelijker maar binnen te schuiven ;). Met coleslaw hamburger+cheddar en BBQ saus :heart_eyes:

9 likes

Gisteren heel veel chili gemaakt, dus dat gaat de oven in met nachochips, kaas en aftoppen met zure room, guac en jalapeƱos

2 likes

Aardappelwedges met rozemarijn + broodje vegiburger met cheddar, sla, tomaat en augurk

2 likes

Zuurkoolstamppot met spekjes en rundvlees :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ethiopische linzen en Ethiopische boerenkool, met parathas :heart_eyes: (bij gebrek aan injera, is er ook vet lekker bij)

2 likes

Tomaat paprika soep met lekkere broodjes erbij.