Wat eet je vanavond #2

Noodles met gambas en groentes

Bietenrisotto met geitenkaas en walnoot

2 likes

Erwtensoep en een pistoletje gesmolten kaas uit de oven

1 like

Nachos met zelfgemaakte guac, zure room en tomaten salsa nu al zin in.

7 likes

Gözleme en baklava (en borrelhapjes en chips haha echt zo’n snackavond)

5 likes

Gaan straks afhalen bij een restaurant; uiensoep, ossenhaassaté op oosterse wijze en cheesecake. Ben benieuwd!

4 likes

Pompoensoep met rode peper, gember, komijn, knoflook en kokosmelk. Met korianderolie en losse koriander d’r op en stokbrood met smeersels

3 likes

Ik ben nog in dubio of ik bij die ene snackbar voor hun nieuwe ‘bruine fruitschaal’ ga of zelf een borrelplankje in elkaar knal met dingen die ik in huis heb.

Hoe dan ook snackavond.

3 likes

Vanallesnogwat: bruschetta met burrata en basilicum, vegi partysnacks, kaasplank(je) etc

Bruine fruitschaal :sob::sob:

3 likes

Haha ik vond het juist hilarisch. Ben er trouwens ook voor gegaan: homemade vlammetjes, frikandelletjes, kaastengels, mini nasiballetjes, rempeng balletjes en mini kipcorn plus 4 zelfgemaakte sauzen. Een stoofpeer milkshake voor onderweg.

2 likes

Ik vind het ook hilarisch hoor, haha. Geniaal bedacht

is dit een ding? mis ik wat?

1 like

Uiensoep :blush: met stokbrood

3 likes

Gister had ik de gegrilde paprika risotto met burrata gemaakt, was echt heerlijk!
Vanavond denk ik dit:

3 likes

Roerbakmie, misschien nog niet perfect maar eerste keer zelf en smaakt best prima. En morgen weer dus morgen niet koken. :ok_hand:t2:

5 likes

Vega erwtensoep met stokbroodje

1 like

Ik eet eigenlijk altijd plantaardig maar eens in de paar maanden cheat ik met tagliatelle met Ă©cht goeie ragĂș en vandaag is die dag :smiling_face_with_three_hearts: Met een broodje en rode wijn erbij, zo zo zo lekker

7 likes

Voor de verandering maar weer eens sushi besteld

Bobotie

1 like