Wat eet je vanavond #2

Pannenkoeken, maar heb zin in pizza :roll_eyes: dus word pannenkoek met tomaat/(vegan) pesto etc

Ik koop die van De Cecco altijd. Die verse van AH vind ik niet lekker (hebben een gek smaakje en worden snel te zacht).

1 like

Stoofvlees maar dan van oesterzwammen (beetje geïnspireerd op zoervleisj voor de limburgers onder ons) met polenta

2 likes

Zelfgemaakte hummus aangekleed met gegrilde groenten, falafel en Turks brood.

Hummus zelf maken is echt een wereld van verschil trouwens vergeleken met supermarkthummus. Zoveel lekkerder. En je kunt het invriezen.

Recept is hier te vinden https://watschaftdepodcast.com/podcast-falafel-en-hummus/

Die podcast is trouwens ook een aanrader voor foodies! Wel ff wennen aan hun stemmen, één van de twee praat alsof ie net een hete aardappel heeft ingeslikt.

10 likes

Deze moet je echt een keer proberen. Geloof dat @grace al vele forummers hummus fan heeft gemaakt met dit recept :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Hopen dat @grace en ik qua hummus meer op één lijn zitten dan qua interesse in financiën :wink:

1 like

Zelfgemaakte pizza, zonder kaas met gegrilde groenten

Ongeveer dit recept, maar andere verhoudingen

2 likes

Frikandelbroodjes :+1:

Mis alleen het blikje energydrink nog

Kant en klare kaasfondue :cheese: 🫕

4 likes

Dit nog een keer maar dan als ovenschotel, de polenta bovenop en die wordt dan krokant, zo goed :drooling_face::drooling_face:

1 like

Jaloersss

The big M :sparkles:

1 like

Haha nouuuu we hebben afgelopen weekend nog Thais besteld :sweat_smile:

HAHA held. Dan mag het dit weekend ook wel :joy:

1 like

Zoete aardappel, spruitjes, paprika en vegetarische balletjes:

2 likes

Een restantje van dit

:drooling_face:

4 likes

Een driegangenmenu van de Italiaan :heart_eyes:

2 likes
2 likes

Ga bij een vriendin eten en we hebben besteld bij een restaurant in de buurt, biefstuk en burger met frietjes en salade

1 like