Bloemkoolpizzabodem ingesmeerd met knoflookolie en belegd met bbq+tomatensaus, gegrilde kip, kaas, gegrilde paprika en ananas (sorry!)
Ovenschotel, stoofvlees van oesterzwammen met bier en daarbovenop polenta
Patat besteld. Met vega bitterballen. Helemaal mee in mijn nopjes
Jammm wat eet iedereen lekker vandaag! Hier zuurkoolstamppot met vegaspekjes, en een rookworst voor man.
@BiloxiParish love ananas op de pizza, no shame in the pineapple game
Pasta met kikkererwten, ansjovis en spinazie van Ottolenghi
Hutspot . Mijn vriend accepteerde geen âneeâ toen we boodschappen deden en dit voorstelde. Ik moet mijn oma maar eens om haar recept vragen, dat is de enige lekkere hutspot
Die is zo lekker!
(zelfgemaakte) sushi
Samyang fire noodles (stew type) met kimchi, enoki, tofu cakes, zure komkommer/wortel en een gepocheerd ei.
Wij aten pannenkoeken!
Geroosterd Turks brood met ajvar, peterselie-olijven en halfgedroogde tomaten
@KipTokTok volgens mij kwam jij met dit recept hè
Eindelijk een keer de instant pot succesvol gebruikt, maar volgens mij ben ik uitgeschoten met de chilipoeder, want het is extreem pittig Mijn vriend kan heel goed tegen pittig eten en vond hem ook wel echt heftig
Het is dus wel gelukt, maar het is mij wel veeeeel te heet lol
Ik heb even snel gekeken, maar de meest gemaakte fout bij dit soort recepten is dat Amerikanen iets heel
anders bedoelen met chilipoeder. Vaak is dat een âMexicaanse kruidenmixâ van pure Chili, komijn, cayenne etc en niet de pure chilipoeder zoals bij ons. Daarom altijd opletten bij blogs en recepten! Ik heb nl ook ooit die fout gemaakt haha.
Parelcouscous, gegrilde mini mais + tomaatjes en falafel
Dat verklaart een hoop. Dankjewel haha!
Wow dit is een goeie tip, dank.
Oh shit ja haha, precies wat @Bunnyslippers zegt. Niet over nagedacht. Mijn vriend maakt altijd een chilikruidenmix en van dat voorraadje pak ik voor dit recept haha.
Hahaha geeft niet hoor, mijn vriend eet het wel op.
Ik heb vega pom gemaakt. Was lekker, maar van de toko is toch beter. Logisch ook haha. Vind sowieso mn eigen eten nooit echt lekker eigenlijk.
Een vriendin van me was jarig afgelopen week dus die komt vanavond eten om het te vieren! Ik maak zelf bao buns, met hoisinreepjes, fivespice kip, yangnyeom-tongdak (Koreaanse kip met zoetpittge saus), wortel in het zuur en komkommersalade met verse kruiden en pindaâs. Allemaal vegan