Wat eet je vanavond #2

Ik heb pastasaus gemaakt: zoete puntpaprika, aubergine, courgette, rode ui en knoflook in de oven. Gepureerd met een blik tomatenblokjes. Wilde pasta erbij koken maar heb uiteindelijk lasagne gemaakt met tussen elke laag vegan parmezaanse kaas. Was zooo lekker (nog wel even 45 minuten in de oven gedaan ofcourse)

1 like

Een mengelmoes van knoflookpaddenstoelen, pittige courgette, vega kipstukjes en stokbrood met hummus en kruidenboter

2 likes

Ik heb vandaag gemaakt, gekookte asperges met zelfgemaakte hollanddaise saus, spinazie a la crĂšme, gekookte eitjes en aardappelkroketjes. Daarbij voor mij vega worstjes en mijn vriend had mini slavinken.

Was echt helemaal trots op mijn zelfgekookte maaltijd, ben echt queen thuisbezorgd en anders kookt mijn vriend. Vriend vond het de beste asperges die hij heeft gehad, maar misschien kwam dat omdat we ze vers van de boer hadden gehaald ipv uit de supermarkt :woman_shrugging:

2 likes

Had een nieuw recept gevonden: Italiaanse worstjes en bonen met knoflook ciabatta.

De Italiaanse worstjes werden een mengelmoes van merguez lam chipolata worstjes van de appie en de runderbraadworst. Italianen draaien zich wss om in hun graf, maar het was boven verwachting geslaagd.

3 likes

Maaltijdsalade

1 like

Bolognesequiche

Burrata met rucola, tomaat (rauw en cherry uit oven), peterselie, basilicum, balsamico en olijfolie. En daarbij stokbrood

3 likes

Verse tomaat paprika soep, met een bolletje.
Helaas geen toetje want die is meneer vergeten. :expressionless:

Deze lasagna! https://www.smulweb.nl/recepten/126611/Lasagna voor het eerst gemaakt dus ben heel benieuwd! En een twix ijs als toetje, want het is mooi weer :smile:

1 like

Volkoren noodles, gele curry pasta, wokgroenten, kipfilet, 50/50 kokosmelk en amandelmelk.

1 like

Linguine met gepofte knoflook, ricotta, champignons, boerenkool, olijven, kappertjes met chilivlokken en citroenrasp. Ben benieuwd.

8 likes

Zo veel van mijn favoriete dingen in 1 gerecht, dit moet wel lekker zijn
Maak je dit zelf?

1 like

Nee, ik probeer een nieuw recept! Wel met champignons erbij en ik halveer het want we zijn met z’n 2en. (Doe iets meer boerenkool en gepofte knoflook wel hehe) en nog Parmezaanse kaas voor erbij.

Knoflook roosteren doe ik trouwens op een wat hogere stand en zeker 40 minuten.

Ik had pizza van m’n favoriete pizzazaak in Utrecht :blush: Is van dezelfde eigenaren als waar ik werk dus we kregen er eentje gratis :sparkles:

1 like

Risotto met citroen en spinazie

1 like

Loaded nachos :heart_eyes:

2 likes

Lekker op je broodje falafel! Met komkommer, tomaat, olijven, knoflooksaus, sambal vd Turkse of Marokkaanse supermarkt

2 likes

Nachos :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes