Was superlekker! Als ik het me goed herinner postte @Bunnyslippers deze laatst, dus bedankt voor de tip. Echt een aanrader
Heb een recept van miljuscka gemaakt met zalm, asperges en broccoli
Rode curry
Oh kijk, dit klinkt al als een veel betere quiche dan de standaard “huis tuin en keuken” versie. Ik heb hem opgeslagen! Als kinderen het lusten moet het voor mij denk ik ook geen probleem zijn haha.
Ik hou ook niet zo van geitenkaas, maar met schapenkaas lijkt me deze ook heel lekker. Of inderdaad brie.
Jaaa, ik vond dit ook echt een winnaar!
Ik ben zo blij met de ontdekking van deze site, van de week ook die peanut chicken gemaakt en vandaag dit recept:
Vooral de fetasaus icm de kip was zo lekker!’
Ja het was inderdaad super lekker!! Jouw gerecht lijkt mij ook chill.
Vegan dal makhani met aardappel-ui pakora’s en rijst
Gele curry met gegrilde kip, peultjes en rijst
En als toetje gegrilde ananas met ijs
Flammkuchen, ga het voor het eerst zelf maken (wel met kant en klare bodem)
Restjesdag. Aardappelschijfjes uit de airfryer, broccoli, pannenkoekjes, vegaburgers en als toetje appel, bosvruchten en denk chocopastadip niets oranjes aan
Hokkien noedels van Knorr
Ik heb een slaatje gemaakt met komkommer, kerstomaat, rucola, maïs, wortel en paprika. Daarbij koude aardappels met mayonaise, ajuin en augurkjes. En nog falafel erbij. Heel gewoontjes maar best lekker voor een keer!
Sushi🍣
Wortelwraps met courgette, gele paprika, rode ui, cherrytomaatjes, kip in Mexicaanse kruiden en creme fraiche.
Standaard AVG: slavinken, gebakken aardappeltjes en sperzieboontjes. Simpel, maar lang niet gegeten en zin in
De pasta met witte ‘pesto’ van Bon Appetit! Ben heeeel benieuwd
Orzo risotto met tomaat & mascarpone
Aardappelschijfjes, bloemkool met pindasaus en een krokante vegakip schnitzel