Hokkien noedels van Knorr
Ik heb een slaatje gemaakt met komkommer, kerstomaat, rucola, maïs, wortel en paprika. Daarbij koude aardappels met mayonaise, ajuin en augurkjes. En nog falafel erbij. Heel gewoontjes maar best lekker voor een keer!
Sushi🍣
Wortelwraps met courgette, gele paprika, rode ui, cherrytomaatjes, kip in Mexicaanse kruiden en creme fraiche.
Standaard AVG: slavinken, gebakken aardappeltjes en sperzieboontjes. Simpel, maar lang niet gegeten en zin in
De pasta met witte ‘pesto’ van Bon Appetit! Ben heeeel benieuwd
Orzo risotto met tomaat & mascarpone
Aardappelschijfjes, bloemkool met pindasaus en een krokante vegakip schnitzel
Oostenrijkse aardappelsalade met schnitzel en boontjes.
Uiensoep met gegratineerd stokbrood
Deze ga ik ook gauw eens proberen! Haar kookboeken (maar vooral haar nieuwste) zijn ook aanraders trouwens.
Shakshuka
M’n Britse vriend gaat een pie maken
Midden-Oosterse salade met bulgur, groente uit de oven (bloemkool, wortel, zoete aardappel, ui), rozijnen en pompoenpitten. Voor mij met vegan spekjes en m’n vriend feta.
Zoals altijd weer ff een foto:
Stamppot witte en groene bonen met vega gehakt en jus.
Ik haal zoveel inspiratie uit dit topic! Maar omdat het de tijd van de maand is en ik te lui ben om naar de winkel en om te koken ben ik hier weer met mijn trash voedsel: pizza BBQ en een bak Ben&Jerry’s peanutbutter cup
Parelcouscoussalade met avocado, tomaat, koriander en voor m’n vriend weer feta en mezelf vegan spekjes