Wat eet je vanavond #2

Oostenrijkse aardappelsalade met schnitzel en boontjes.

Uiensoep met gegratineerd stokbrood

Deze ga ik ook gauw eens proberen! Haar kookboeken (maar vooral haar nieuwste) zijn ook aanraders trouwens.

1 like

Shakshuka :drooling_face:

M’n Britse vriend gaat een pie maken :grin:

4 likes

Midden-Oosterse salade met bulgur, groente uit de oven (bloemkool, wortel, zoete aardappel, ui), rozijnen en pompoenpitten. Voor mij met vegan spekjes en m’n vriend feta.

Zoals altijd weer ff een foto:

11 likes

Stamppot witte en groene bonen met vega gehakt en jus.

Ik haal zoveel inspiratie uit dit topic! Maar omdat het de tijd van de maand is en ik te lui ben om naar de winkel en om te koken ben ik hier weer met mijn trash voedsel: pizza BBQ en een bak Ben&Jerry’s peanutbutter cup :upside_down_face:

1 like

Vietnamese (vegan) pho

10 likes

12 likes

Parelcouscoussalade met avocado, tomaat, koriander en voor m’n vriend weer feta en mezelf vegan spekjes :heart:

8 likes

Gnocchi traybake met champignons, ui en spinazie.

4 likes

Ik wil vanavond/binnenkort bulgur maken: http://mijnmixedkitchen.blogspot.com/2014/08/Turkse-rode-rijst-van-bulgur-griekse-rode-rijst.html

Wat voor groenten zouden jullie hierbij eten?

2 likes

Gegrilde paprika uit de oven! Beetje olijfolie, peper en zout en dan een kwartiertje de oven in.

Ik eet vanavond pasta met tomaat-mascarponesaus en worst.

1 like

Ohh lekker! Misschien Griekse salade met tomaat, komkommer, rode ui, rode paprika, olijven en feta.:drooling_face:

1 like

Ja zoiets dacht ik ook aan! @KipTokTok ik ben niet echt fan van paprika :grimacing: had ik Mss even moeten zeggen. Maar thanks beiden!!

Dan sperziebonen. Dat gooi ik overal bij als ik het niet weet haha.

1 like

Deze met gebakken rijst en sajoer boontjes

3 likes

Wok met broccoli, sperziebonen, kool, wortel en rijst. Twijfel nog of ik het met ketjap of sriracha ga maken.

Maak je die zwarte bonen saus zelf?