Wat eet je vanavond #2

Butter masala met paneer, rijst en gestoofde snijbonen.

1 like

Dat weet ik niet, daarom vroeg ik het haha. Kan zo snel eigenlijk ook geen recept vinden waarbij het echt van scratxh wordt gemaakt. Ik had een tijdje geleden eentje uit een potje van de toko maar die was echt niet lekker, smaakte niet eens zoals zwarte bonensaus.

Maar die van Go Tan is wel lekker dus?

Homemade pizzaaaaa met paprika, tomaatjes, champignons, artisjokharten (:heart_eyes:), heel veel kaas, olijven en kappertjes.

1 like

Ovenpatat, gegrilde maiskolf en een biefstukje.

2 likes

Wraps met guacamole, zure room, gehakt, kidneybonen en geraspte kaas.

2 likes

https://www.crisiskoken.nl/2020/04/03/pappa-al-pomodoro-van-odette/

Comfortfood ten top :slight_smile:

Deze, was lekker maar er zat wel weinig kip in

afbeelding

Pasta met verbrokkelde venkelzaadworst, met een sjalotje, knoflook, cherrytomaatjes en een beetje tomatenpuree. En natuurlijk Parmezaanse kaas

4 likes

Omg dit klinkt heerlijk! En wat een leuke site ook :raised_hands:t3:

1 like

Ja vind ik dus ook! En ze gaan een kookboek uitbrengen met veertig recepten er in waarvan 2,50 naar de voedselbank gaat. Zo leuk :slight_smile:

1 like

Eerste waar ik aan denk als ik wakker word: vanavond lekker ons wekelijkse ‘ support your local- eten bestelavondje!’. Hmmmmm ik heb zin in Grieks óf lekker Surinaams <3

5 likes

We slingeren de airfryer aan vandaag. Maar nog veel meer zin in morgen: stoofvlees met pikante aardappeltjes uit de oven en witlofsalade.

1 like

Ik twijfelde tussen die en deze haha, zal de volgende keer die met zalm nemen (:

2 likes

Avgtje: gebakken (friese) aardappels, vega kip en salade met komkommer, tomaat en zongedroogde tomaat

Geinfluenced door het forum. Ook nog rijst, sambal boontjes en sayur lodeh.

8 likes

Vegi lasagne met groene asperges/champignons/spinazie/groene paprika/groene tomatensaus/geitenkaas/mozzarella/bechamel

1 like

4 likes

All vegan flammkuchen met spek en ui :heart_eyes:

2 likes

Ik wil plaattaart maken maar liever geen bladerdeeg gebruiken.

Ik heb filodeeg, maar ik weet niet of dat goed te gebruiken is. Andere optie is pizzadeeg van tante fanny.
Iemand ( andere) tips?