Ik gebruik altijd filodeeg! Wordt lekker knapperig en scheelt heel veel in kcal. Meestal doe ik 2/3 laagjes, werkt prima!
Doe ik iets verkeerd ik vind de smaak van filodeeg echt veel minder dan bladerdeeg, heel zout en smaakt naar eiwit ofzo🤔
(Volkoren) brood uitrollen met een deegroller? Sommigen maken ook groentebodems maar dat is dan wel weer wat moeilijker en voor zover ik weet gebruiken ze daar vaak kaas voor (wat niet erg is maar misschien wel als je op kcal/vet wil letten of als je vegan bent)
Geen idee, mijn schoonmoeder vindt filodeeg ook echt goor ik vind het iig prima!
Citroenrisotto
Lasagne
Pizza want ik ben zielig met mijn pijnlijke rug
Ga zelf hamburgers bakken met gekarameliseerde ui, gebakken ei, spek, cheddar en een sausje
Dan eet ik friet haha
Ik heb trouwens gisteren ook de zwarte bonensaus van de Go Tan meegenomen, ofja gekocht. Ga die van de week proberen met varkenshaas en noodles
Penne met sojaroom, witlof, Vivera spekjes en paddenstoelen
Loempia’s! Echt succesfull adult.
Zelfgesneden frietjes, vlaams stoofvlees uit de slowcooker (met trappist) en een flesje Kriek on the side
Pulled chicken uit de slowcooker, zoete aardappelfrietjes en coleslaw
Gebakken paddestoelen ( met veel knoflook, tijm, room en witte wijn) op zuurdesem toast met rucola.
Quinoasalade met spinazie, kerstomaatjes, komkommer, gegrilde aubergine, geroosterde kikkererwten, granaatappelpitjes, pistachenootjes en tahini-citroendressing.
Aspergesoep met gerookte zalm
Shakshuka