Wat eet je vanavond #2

Ik gebruik altijd filodeeg! Wordt lekker knapperig en scheelt heel veel in kcal. Meestal doe ik 2/3 laagjes, werkt prima!

1 like

Doe ik iets verkeerd ik vind de smaak van filodeeg echt veel minder dan bladerdeeg, heel zout en smaakt naar eiwit ofzo🤔

(Volkoren) brood uitrollen met een deegroller? Sommigen maken ook groentebodems maar dat is dan wel weer wat moeilijker en voor zover ik weet gebruiken ze daar vaak kaas voor (wat niet erg is maar misschien wel als je op kcal/vet wil letten of als je vegan bent)

1 like

Zuid Koreaanse Sweet en crunchy tofu! Ik ben echt zo benieuwd naar dit recept.

12 likes

Geen idee, mijn schoonmoeder vindt filodeeg ook echt goor :joy: ik vind het iig prima!

1 like

Citroenrisotto

2 likes

Lasagne

Pizza want ik ben zielig met mijn pijnlijke rug

Ga zelf hamburgers bakken met gekarameliseerde ui, gebakken ei, spek, cheddar en een sausje :hamburger:

1 like

Dan eet ik friet haha

Ik heb trouwens gisteren ook de zwarte bonensaus van de Go Tan meegenomen, ofja gekocht. Ga die van de week proberen met varkenshaas en noodles :blush:

1 like

Penne met sojaroom, witlof, Vivera spekjes en paddenstoelen :heart_eyes:

Loempia’s! Echt succesfull adult.

Net pas gegeten, oepsie!
Snelle interpretatie op tori katsu met restjessalade.

5 likes

Geen mooie foto, restjesdag🙈

1 like

Zelfgesneden frietjes, vlaams stoofvlees uit de slowcooker (met trappist) en een flesje Kriek on the side

3 likes

Pulled chicken uit de slowcooker, zoete aardappelfrietjes en coleslaw

Gebakken paddestoelen ( met veel knoflook, tijm, room en witte wijn) op zuurdesem toast met rucola.

3 likes

Quinoasalade met spinazie, kerstomaatjes, komkommer, gegrilde aubergine, geroosterde kikkererwten, granaatappelpitjes, pistachenootjes en tahini-citroendressing.

3 likes

Aspergesoep met gerookte zalm

3 likes

Shakshuka