Wat eet je vanavond #2

Deze, zonder avocado, want die was nog keihard :thinking: met zoete aardappelfriet

3 likes

Enchiladas :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Fried egg sambal, sambal boontjes, aardappelcurry en soort spiced geraspte wortel. 10/10

En mijn moeder had achu murukku gemaakt, heb er echt al 7 op hahaha.

1 like

Prei-pie :blush: met kastanjechampignons en ā€˜spekjes’ van champignons

1 like

Vriend had groene shakshuka (spinazie, paprika, linzen) met witte kaas en mascarpone. Voor mezelf natuurlijk zonder eieren, kaas en mascarpone. Wel broccoli toegevoegd en plantaardige crème fraîche ipv de mascarpone.

2 likes

Spinaziekoekjes met een oriƫntaalse schijf

Spaghetti aglio e olio

2 likes

Spaghetti met tomatensaus en vega gehakt

Eigenlijk enchiladas maar de kip was niet goed meer denk ik. Dus wraps met gehakt, tomaat, maĆÆs, courgette, kaas en creme fraiche is t geworden.

Chinese tomatensoep met zelfgemaakt flatbread

Poke bowl met sushirijst, gemarineerde tonijn, zeewiersalade, mais, avocado en sririrachamayonaise.

4 likes

Mijn vriend heeft een nieuwe barbecue gekocht en van allerlei restanten klusmateriaal uit de schuur een buitenkeuken gebouwd en nu liggen er al een paar uur spareribs op de barbecue. Zin in!

1 like

Roti :two_hearts:

1 like

Ik geniet echt van jouw kook instastories

Ik ga een iets simpelere versie van deze maken: https://joanne-eatswellwithothers.com/2018/09/korean-tempeh-bowls-with-sriracha-mayo.html

2 likes

Risottooo met paddenstoelen

1 like

Parelgerst met kogelbiefstuk en paksoi van HelloFresh. Voor de eerste keer HF proberen omdat we hier iedere avond discussie/strijd hebben over het avondeten :sweat_smile:

2 likes

Zoete aardappelfriet, pangasiusfilet en witlofsalade met appel en rozijn

1 like

Vierkazenravioli met langzaam geroosterde rivolo tomaten uit de oven, groene pesto, mozarellabolletjes en geraspte parmezaan

3 likes

Wat een leuke naam en avatar combinatie :smirk:

1 like