Pulled jackfruit, niet meer goed te zien want bedolven onder de avocado, tomaat, zure uitjes en vegan crème fraiche hmmm lekker stinken
Pasta puttanesca nav allerhande instagram, was echt een aanrader!
Roti
Orek arik (Indonesisch recept met kool en (vega)gehakt)
Noodlesalade met mango, groenten en pittige pindadressing.
Macaroni
Pannenkoeken Sowieso eentje met kaas en eentje met nutella
Van alle restjes groenten een soep gemaakt! Asperges, broccoli, erwten, uit en knoflook
Haha, ik dacht al dat je dit gepost had toen ik zag dat jij hier een bericht geplaatst had Geniet ervan!
Broccoli, barbeque krieltjes en kip piri piri uit de oven
Lasagne van pompoenbladen met geroosterde paprikasaus en harrisa, veggie gehakt, courgette, aubergine en veel kruiden!
Ziet er lekker uit! Heb je hier een recept van?
Kruiden is uit de losse pols… De saus is gewoon een bokaal gegrilde paprika’s fijn malen en dan kruiden. Het vegetarisch gehakt bak ik met look en ajuin en dan doe ik er gerookt paprikapoeder op omdat dat een beetje het ‘vlees-idee’ geeft. Verder heb ik een pakje lasagnebladen van pompoen gebruikt en twee courgettes en een flinke aubergine en dat al even geroosterd in de oven met Italiaanse kruiden. Nadien laagjes maken met pompoen, saus, groenten en afsluiten met een restje pompoen!
Klinkt echt lekker. Dank je. Misschien durf ik het nog wel aan zonder strakke richtlijnen haha.
Ohja en milde harissa door de saus
Pizza “saté”
‘Mexicaanse’ pasta
Ik zag deze bij een forummer op insta (al is ze volgens mij niet meer echt actief). Ben benieuwd! Echt aaaal die recepten lijken me super lekker.