Wat eet je vanavond #2

Pulled jackfruit, niet meer goed te zien want bedolven onder de avocado, tomaat, zure uitjes en vegan crème fraiche hmmm lekker stinken :ok_hand:

4 likes

Pasta puttanesca nav allerhande instagram, was echt een aanrader!

Noodles met varkenshaas en broccoli in zwarte bonensaus.

Influenced door @Bathwater

1 like

Roti

Orek arik (Indonesisch recept met kool en (vega)gehakt)

1 like

Noodlesalade met mango, groenten en pittige pindadressing.

1 like

Macaroni

Pannenkoeken :heart: Sowieso eentje met kaas en eentje met nutella

2 likes

Van alle restjes groenten een soep gemaakt! Asperges, broccoli, erwten, uit en knoflook

1 like

Haha, ik dacht al dat je dit gepost had toen ik zag dat jij hier een bericht geplaatst had :grin: Geniet ervan!

1 like

Broccoli, barbeque krieltjes en kip piri piri uit de oven

Lasagne van pompoenbladen met geroosterde paprikasaus en harrisa, veggie gehakt, courgette, aubergine en veel kruiden!

22 likes

Ziet er lekker uit! Heb je hier een recept van?

Kruiden is uit de losse pols… De saus is gewoon een bokaal gegrilde paprika’s fijn malen en dan kruiden. Het vegetarisch gehakt bak ik met look en ajuin en dan doe ik er gerookt paprikapoeder op omdat dat een beetje het ‘vlees-idee’ geeft. Verder heb ik een pakje lasagnebladen van pompoen gebruikt en twee courgettes en een flinke aubergine :slight_smile: en dat al even geroosterd in de oven met Italiaanse kruiden. Nadien laagjes maken met pompoen, saus, groenten en afsluiten met een restje pompoen!

1 like

Klinkt echt lekker. Dank je. Misschien durf ik het nog wel aan zonder strakke richtlijnen haha.

Ohja en milde harissa door de saus :smiley:

Pizza is te groot voor de doos lol

7 likes

Pizza “saté” :heart_eyes:

‘Mexicaanse’ pasta

Ik zag deze bij een forummer op insta (al is ze volgens mij niet meer echt actief). Ben benieuwd! Echt aaaal die recepten lijken me super lekker.

3 likes