Wat eet je vanavond #2

Aardappel-preisoep met ciabatta

1 like

Ja, één van m’n lievelings! Ook lekker met gewone pasta, penne ofzo. Doe er vaak nog wat rucola bij op m’n bord, ook lekker.

1 like

Ik ga dit een keer maken als ik alleen moet eten! Mijn vriend houdt niet van tomaat, aubergine én pijnboompitten. :roll_eyes:

Of haal bij de toko Chinese aubergines.
Die zijn zo veel lekkerder. Ze zijn zachter en zoeter van smaak.

2 likes
1 like

Risotto met paddestoelen

Pilaf met perziken en hamlappen.

Dit ziet er heel lekker uit, heb je hier een recept van?

Leuk, ik ben benieuwd hoe je het vond! :grin:

Vandaag weer gekookt uit Simple van Ottolengi. Deze keer vistaco’s.

Het wat lekker maar wel veel moeite. De vis moet namelijk in de keukenmachine zodat er viskoekjes van kunnen worden gemaakt.

De yoghurt was goed maar ik heb er wel extra limoensap bijgedaan.

De salsa was verrassend heerlijk! Kan je ook gewoon bij een gebakken visje serveren. Écht rijpe mango is dan wel een must.

Volgens het recept is dit recept voor 4 maar ik zou er max met 3 van eten.

4 likes

Zijn baby capers gewoon kappertjes? Lijkt me heel lekker!

Ik heb spaghetti bolognaise gemaakt. Wilde eigenlijk ook een portie voor morgen bewaren maar hebben toch alles opgegeten

Mocht je een amazing oriental in de buurt hebben, die hebben ze sowieso. Meestal in zakken van 4 stuks.
Ik gebruik ze voor bijvoorbeeld terong balado, als je van een beetje pittig houdt.

1 like

Ja, ik denk dat de gewone uit zo’n klein potje bedoeld worden. Heb ik iig wel gebruikt!

1 like

Oeh deze ga ik opslaan! Ziet er heerlijk uit

1 like

Groentespaghetti (pastagehakt, courgette, selderij en ui met sausje van tomatenpuree)

Kipdijfilet uit de oven + sla met Galia meloen en gorgonzola.

Als een gerecht dan eens fotogeniek uitvalt, mag er mee geshowd worden :sweat_smile:
(en het was heerlijk)

24 likes
1 like