Ja wat een gedoe. Wij hebben aangegeven dat er niks klopte en we hebben 12 euro tegoed gekregen, maar we doen dit zo langzamerhand elke week maar ik hoop niet dat HF daar rare dingen bij gaat denken ofzo, want het klopt gewoon echt niet
Volgens mij zijn ze het wel gewend. Sites als trustpilot staan ook vol met dezelfde klachten. Wat me ook opviel is dat producten die vaak langer houdbaar zijn als knoflook, ui, sjalotjes etc gewoon heel vaak rot of bedorven zijn. Ik twijfel nu wel aan de versheid van die producten.
Risotto met citroen, courgette en zongedroogde tomaat. Echt al lang geen risotto gegeten dus zin innnn.
Linzenstoof met pompoen en rozenharissa
Mijn moeder had dit probleem ook en ik heb haar een kookboek van lekker en simpel gegeven voor kerst. Ze is er zelf heel enthousiast over en heeft al diverse dingen gemaakt.
Ik vind dit boek een aanrader! Andere boeken van Karin Luiten zijn ook wel leuk. Bijvoorbeeld het grote zonder pakjes en zakjes boek. Maar dat is wel oerhollands eten natuurlijk.
Heeft je moeder wel een goed basiskookboek? Anders is deze misschien nog wel wat
Rijstvellen
mexicaanse stoof van tomaatjes, zoete aardappel, kikkererwten, aubergine, wortel, chipotle komijn knoflook oa, met parelspelt
Klinkt goed! Heb je een recept?
Pasta met kipgehakt en spinazie, was weer een HF aanfluiting
Denk dat we er binnenkort maar mee stoppen
Haha ja ik dacht idd al een basisboek is vast niet wat je zoekt, maar nou ja ik tip hem wel omdat er ook wel lekkere gerechten in staan.
Heeft ze een abonnement op de bibliotheek? Daar kan je ook echt heel veel kookboeken lenen. Of als ze geen abonnement heeft, gewoon naar binnen lopen en aan een tafel zitten wat boeken doorbladeren en dan foto’s maken of kopiëren.
Mijn moeder heeft ook nog moeite met online lekkere recepten vinden en komt dan aan met iets van smulweb ofzo . Maar waar zij ook regelmatig iets vandaan haalt is ‘Uit Paulines keuken’. Ik zag dat zij ook een kookboek uitbrengen binnenkort dus misschien is dat wat?
Ik zou ook voor een boek van Jamie gaan, of van Nigella Lawson.
Mijn favoriet is Comfort Food van Jamie en Simply Nigella van, ja Nigella
Ik heb laatst een boek van lekker en simpel gekregen, maar daar ligt de nadruk wel heel erg op simpel, als in ‘maak een gehaktbal van gehakt en gehaktkruiden’.
Heb er persoonlijk echt helemaal niets aan.
Hier niet hoor
Weet niet of je er iets aan hebt maar Xenos heeft tegenwoordig een hele Ottolenghi lijn in het assortiment. Wel voornamelijk geïnspireerd op Simpel en Flavour want die verkopen ze.
Complete HF maaltijd weg kunnen flikkeren. Zat geen kraak of smaak aan en hartstikke waterig. Uiteindelijk maar de frituurpan uit nijd en nood aangezet en een broodje frikandel en kroket gegeten.
Ik zal eens gaan kijken als ik een keer bij een Xenos in de buurt kom. Goede tip, thanks!
Ik heb nog geen ingelegde citroenen bij de AH gezien
Hebben ze wel hoor, van souq inderdaad.
Ik denk alleen de 3 AH’s bij mij in de buurt niet. Maar ik ga op zoek!
edit: op souq