Udon noodles met garnalen, spitskool en een mix van oester- en soyasaus
Jazeker, altijd top! En de āPrutā die je overhoudt gebruik ik graag nog voor tostiās 
lief, maar in alle eerlijkheid, dit was niet lekker helaas 
de smaak van de tempeh was superoverheersend omdat ik die mee had laten stoven. volgende keer apart bakken en op het laatst erbij doen (of met jackfruit zoals ik normaal doe, dit recept )
Mangocurry met rijst
ik maak okonomiyaki (een Japanse hartige pannenkoek)
Wel met ui en knoflook erbij, en wat champignons want die moeten op.
Salade watermeloen, feta en munt
Salade witlof, ei, appel, walnoot en zelfgemaakte dressing
Normaal gesproken eten we op dinsdag bij mijn ouders maar die zijn op vakantie dus zo pizza halen 
Met rijst en ik hoop naan (vriend kookt)
Tagliatelle met zalm, spinazie en tomaatjes uit de oven
Hij heeft er parathas bij, nog beter 
Mijn hellofresh recept was weer totaal incompleet dus een thaise hamburger op een volkoren minibol ZONDER de mij beloofde puntpaprikaš„²
Oeh, hoe vond je deze? Mijn man vindt de mushroom mutter van Krishna Vilas heel lekker en ik wil elke dag wel curry eten dus 
Ik vind deze heel lekker, maak hem al een hele tijd op redelijk regelmatige basis!
Nice, ik ga het ook eens proberen!
Ja wat een gedoe. Wij hebben aangegeven dat er niks klopte en we hebben 12 euro tegoed gekregen, maar we doen dit zo langzamerhand elke week maar ik hoop niet dat HF daar rare dingen bij gaat denken ofzo, want het klopt gewoon echt niet
Linzenstoof met pompoen en rozenharissa
Mijn moeder had dit probleem ook en ik heb haar een kookboek van lekker en simpel gegeven voor kerst. Ze is er zelf heel enthousiast over en heeft al diverse dingen gemaakt.
Ik vind dit boek een aanrader! Andere boeken van Karin Luiten zijn ook wel leuk. Bijvoorbeeld het grote zonder pakjes en zakjes boek. Maar dat is wel oerhollands eten natuurlijk.
Heeft je moeder wel een goed basiskookboek? Anders is deze misschien nog wel wat