Wat eet je vanavond #3

aubergineballetjes in tomatensaus met strozzapreti pasta.
ottolenghi recept nav dit topic, ben benieuwd!

1 like

viana bratwurst maar vind de super grillers van wheaty het lekkerst!

1 like

Ooh, heb je een linkje naar het recept?

1 like

Pizza pesto e stracciatella. Helaas hadden we niet op tijd boodschappen besteld waardoor er niet gekookt kan worden en we noodgedwongen pizza moeten bestellen vanavond, zeer spijtig.

8 likes

Bowl met zalm, edamame, avocado, komkommer, surimisalade, ger. makreel en platte perzik

Sperziebonen, zelfgemaakte puree en gehaktballen.

1 like

Deze is alweer een poos geleden, zin in :heart:

3 likes

Mijn moeders bruine bonen met kippenvleugels, witte rijst, snijbonen en pom.

3 likes

Super simpel en altijd lekker zo’n pastaatje.

2 likes

Zalm met waterkers/dillesaus, bimi en kleine aardappels uit de oven

2 likes

rijst met wortel, pastinaak, shiitake, kastanjes, haverroom, mirin, tamari en noriflakes

2 likes

salade met spinazie, feta, kalamata-olijven, tomaat, komkommer, watermeloen en gerookte amandelen

4 likes

Pitabroodjes met zelfgemaakte hummus, falafel en gegrilde groenten

Deze, want ik had 12 (:no_mouth::no_mouth:) stuks prei op de markt voor een euro
Ik BEN een prei na deze week denk ik maar ja love prei dus het is ok

6 likes

Wat heb je allemaal gemaakt of ga je maken met die preien? Ik krijg altijd een error als ik zoveel van een ding heb. Je schijnt prei ook goed in te kunnen maken/op zuur te kunnen zetten.

Wel een hele goede deal btw. Bij de ah zijn ze al bijna een euro p.s.

Als je het klein snijd kan je het gewoon invriezen. Hoef je geen 12 preien in een week te eten.

Prei wokken met mosterd en sojasaus en dan met wat zalm (of iets Vega/vegan) is ook een aanrader. Het wordt een soort romig sausje :drooling_face:

1 like

dit vraagt om een recept! vind bonenburgers toch al snel een beetje melig of te papperig.