Wat eet je vanavond #3

supergrillers (vegan worstjes) met verse knoflooksaus, brood en salade van paprika tomaat sinaasappel en dragon

ik eet deze week bij alle maaltijden verse knoflooksaus, echt een aanrader

1 like

Die vegetable ofzo van dr oekter is lekker! Gewoon bij de ah of jumbo

Vanavond eten we bloemkoolsoep

1 like

Zoetzure komkommer, wakame salade en noodles met groenten.
Nepkip gemarineerd in ketjap + knoflook, gepaneerd in panko en toen gebakken.
Gepofte knoflooksaus.
Zeewiervellen met avocado, zalm en wasabi mayonaise. :heart_eyes: :heart_eyes:

14 likes

Vegan soto ayam :relaxed: Met nepkip, rijst, gefrituurde aardappel, soe-oen, Chinese kool, taugé en gebakken uitjes

7 likes

Nacho loaded fries

Ja stamppot is er lekker mee zoals @grace ook zegt, met zoete aardappel en geitenkaas
Of ik maak er een roomsaus mee voor bij spaghetti en dan wat gezouten noten eroverheen
Ik heb ook bladerdeeg pakketjes ermee gemaakt met artisjok en feta
Of risotto en dan met gegrilde paprika erdoor

En als ik er ECHT niet uit kom ga ik de tip van @Frenky eens proberen haha want ik heb het nog nooit ingevroren, wist ik niet!

1 like

Ondefinieerbare-(wit)vis-uit-de-vriezer à la meunière. Met krieltjes en salade.
Ben de diepvries aan het opruimen, maar kan nu ook direct de keuken poetsen van al het gespetter. Wel perfect eten voor een zomerse zondagavond.

Gnocchi met knoflook, gebakken spekjes, mozzarella, walnoten, cherrytomaten, tomatensaus en rucola :drooling_face:.

3 likes

Laatste avond in Italië dus pizza en tiramisu!

19 likes

Ook in Italië maar dan zelf gekookt, dus met echt lekkere mozzarella

Eggplant parmigiana - Italian recipes by GialloZafferano (vertaald Italiaans recept)

Aubergine van beschaafde grootte

23 likes

Is echt een van mijn favo gerechten

1 like

Zoo lekker comfort food!

1 like

Tepsi kebap van Sabrina Ghayour uit kookboek Simply

en

Tiramisu van witte chocolade met frambozen en pistachenoten, uit hetzelfde kookboek

35 likes

Oeh die tiramisu ziet er mega lekker uit!

1 like

ik maak linzensoep

2 likes

ovenschotel met cajun kruiden, tomaat, wortel, kikkererwten, vegan chorizo en bovenop plakjes aardappel

2 likes

Dat klinkt goed. Heb je hier een recept van?

5 tomaten in stukjes
1 blik bio pomodorini
4 wortels in dunne plakjes
4 teentjes knoflook fijngehakt
2 tsp zoete paprikapoeder
1 tsp oregano, bieslook, selderij
0,5 tsp tijm, cayenne, zwarte peper

in een pan 30 min stoven en dan in een ovenschaal, dan schijfjes aardappel erop (ik had 6 flinke aardappels oid voor 4 porties), 60 min op 200 graden in de oven

vegan chorizo (wheaty) in plakjes snijden en licht krokant bakken in de oven en dat erbij serveren

edit: het was heel lekker en voor herhaling vatbaar. heb bovenstaande aangepast naar een specifieker recept!

1 like

Hellofresh rijst met champignonsaus en kip maar we houden helemaal niet zo van rijst

Pokebowl crispy chicken besteld :drooling_face:

1 like