Tepsi kebap van Sabrina Ghayour uit kookboek Simply
en
Tiramisu van witte chocolade met frambozen en pistachenoten, uit hetzelfde kookboek
Tepsi kebap van Sabrina Ghayour uit kookboek Simply
en
Tiramisu van witte chocolade met frambozen en pistachenoten, uit hetzelfde kookboek
Oeh die tiramisu ziet er mega lekker uit!
ik maak linzensoep
ovenschotel met cajun kruiden, tomaat, wortel, kikkererwten, vegan chorizo en bovenop plakjes aardappel
Dat klinkt goed. Heb je hier een recept van?
5 tomaten in stukjes
1 blik bio pomodorini
4 wortels in dunne plakjes
4 teentjes knoflook fijngehakt
2 tsp zoete paprikapoeder
1 tsp oregano, bieslook, selderij
0,5 tsp tijm, cayenne, zwarte peper
in een pan 30 min stoven en dan in een ovenschaal, dan schijfjes aardappel erop (ik had 6 flinke aardappels oid voor 4 porties), 60 min op 200 graden in de oven
vegan chorizo (wheaty) in plakjes snijden en licht krokant bakken in de oven en dat erbij serveren
edit: het was heel lekker en voor herhaling vatbaar. heb bovenstaande aangepast naar een specifieker recept!
Hellofresh rijst met champignonsaus en kip maar we houden helemaal niet zo van rijst
Pokebowl crispy chicken besteld
Kan je er geen pasta bij doen dan ipv rijst? Heb je soort pasta funghi met kip haha
We gaan het gewoon eten en niet miepen, maar we vragen ons wel af waarom we dit hebben uitgekozen
Pokebowl met krokante nepkip en mango
Chili con carne
Volkoren wraps met reepjes krokante vegaschnitzel, ui, knoflook, mais, zwarte bonen en paprika, jalapenos, komkommer en tomatillosalsa. En geraspte kaas natuurlijk.
@Crystalfire @Dazed het thema is “met crispy/krokante iets” vandaag zie ik
Veggie lasagne restjes, altijd lekkerder dan de eerste keer
Riblap, haricots verts en aardappeltjes uit de oven met knoflook .
Oeh heb je een recept?
De vriezer moet leeg dus een restje nasi met wat extra wokgroenten.