Wat eet je vanavond #3

Geen zin in supermarkt, dus we doen de back up maaltijd uit de vriezer

5 likes

Ik zag hier miso spaghetti voorbijkomen, dus dat wordt hem. Met groene asperges en gefrituurde tofu.

4 likes

Vis, pommes duchesses en boontjes

Vega sateh met nasi goreng en sambal goreng boontjes

2 likes

Kim chi dumplings en Korean bbq broccoli :drooling_face:

26 likes

Kippenhaas sate van de steengrill met pittige saus en frietjes van de plaatselijke pizzeria/grillroom

Oke ik vond dit niet zo lekker. Volgende keer met noodles en nog wat tweaken om het minder droog te krijgen.

Krieltjes, kaasschnitzel en een kleine salade van sla tomaat komkommer en maiskorrels

2 likes

Eggplant Parmigiana:
Eggplant Parmigiana | RecipeTin Eats

Vaak gezien en nog nooit gemaakt. Maar met deze ingrediënten kan het toch niet mis gaan!

(edit: hmm krijg geen preview, weet ook niet waarom)

3 likes

Oeh wat ziet dit er lekker uit!

Hier vanavond weer eens rode curry met veel groente en gebakken tofu.

1 like
3 likes

Gisteren de ‘prut’ gemaakt dus vandaag makkelijk de sjalotjespasta van Alison Roman :blush:

Caramelized Shallot Pasta Recipe - NYT Cooking (nytimes.com)

Vegetarische butter chicken

2 likes

Haha echt leuk om eten zo goor mogelijk op de foto te krijgen. Dit is een volkoren wrap met gegrilde vegastukjes, Mexicaanse roerbakmix en kruiden met daarbovenop refried beans, crème fraiche en geraspte kaas

Edit hahah het lijken net oesterzwammen

6 likes

Rotiland bestelling: roti met pompen+tempeh en rijst met vega pom :blush:

2 likes

Ik was benieuwd naar het recept, maar ik word “naar huis” gestuurd door de site, omdat ik geen account heb. 🥲

Vega tomaat mozzarella schnitzel, gebakken aardappels, erwten en appelmoes (om de erwten onder te verstoppen want stiekem ben ik 3 :stuck_out_tongue_closed_eyes:)

2 likes

Oh nooo, soms zo irritant. De ene keer wel en de andere niet bij de Times :sweat_smile:

click to watch me cry - by Alison Roman - a newsletter Deze zou het wel moeten doen (even helemaal naar beneden scrollen voor het recept.

Yesss super, dankjewel! Heeft het gesmaakt (als je al gegeten hebt)? :star_struck:

Eindelijk een lekker recept gevonden voor lasagne :drooling_face:

4 likes