Sloppy Joe’s
Trofie (een pastasoort) meegenomen van vakantie, dus dat met sperziebonen, pesto en aardappeltjes. En misschien nog een salade erbij
Andijviestampot met een gehaktbal. Ga zo maar eens aardappel schillen
Wraps
Oke help a girl out. Mijn vriend is er niet vanavond maar heeft wel -lief bedoeld- eten voor me gekocht. Nu heeft hij verse pasta funghi en garnalen gekocht (which I love), maar met een potje KAASsaus???
Hij is ervan overtuigd dat garnalen goed gaan met kaassaus maar ik zie t niet voor me. Hoe fix ik dit? Doen? Of zonder saus eten? Kan niet zelf naar de supermarkt want wacht op een uitslag van COVIDtest
Ravioli met gewokte spinazie en zalm.
Rijst met krokante kip, zoetzure saus en bimi
Klinkt als een wel heel avontuurlijke combi. Ik zou het niet doen, maar ik ben dan ook niet zo avontuurlijk.
Boerenkoolstamppot met ookworst en vega spekjes
Heb even op Google gekeken en er zijn dus heel veel pasta recepten met kaas en garnalen. Zelf nog nooit gehad maar je kan altijd een beetje proberen toch?
Lasagne! Met courgette, zelfgemaakte lasagnebladen en vegan bechamel (:
Haha thanks guys en @lijnewiets voor de suggesties! Ik heb de saus achterwege gelaten en knoflook, paprika, rode ui en heel veel peper zout en olijfolie gedaan en het is verrukkelijk haha
Kaiserbroodjes met kaas 🥲
Geroosterde bloemkool uit de oven. Maar mijn mond staat zowat in de fik. Is dat over chilipoeder van toepassing op zowat elk ander land @Bunnyslippers, weet jij dat toevallig? Dit was een recept uit India
Nee, in principe niet, dan moet ik echt even het recept zien. Stond er toevallig in dat je Kashmiri chilipoeder moest gebruiken? Want dat is idd een heel rood, maar heel mild chilipoeder die je niet 1 op 1 moet vervangen met ‘gewone’ chilipoeder.
Kant en klaar uit de vriezer. Hopelijk smaakt het ok