Wat eet je vanavond #3

Ziet er heel lekker uit!

2 likes

Vult dat genoeg voor het avondeten? Flashbacks naar de keer in rusland, toen ik het een goed idee vond om met alleen borsjtsj te dineren en de rest van de avond aan de wodka te gaan :+1:

9 likes

Hhahaha mwa, ik zou er wel een broodje bij eten als je echt trek hebt. Maar het was voor mij wel voldoende na een zeer inactieve dag.

3 likes

Ken je die van nonna peppa? Van oa marqt? Die vind ik zoo lekker dus wil weten of dit vergelijkbaar is

Snert met rijst en sambal :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Scampi’s met spaghetti in tomatenroomsaus

1 like

Vegetarische zweedse gehaktballetjes met zelfgemaakte roomsaus, gestoofde rode kool en friethoes frietjes uit de oven

3 likes

Verspakket Griekse Moussaka

Pad Thai met tofu voor moi en kip voor mijn vriend, later op de avond bij Ajax veggie airfryer snacks :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes
3 likes

Lasagne

1 like

Burgers met oa cheddar en gebakken ui en frietjes :star_struck:

3 likes

Nacho bowl met mexicaans gekruide pulled oats, zwarte bonen, zoete aardappel, paprika, rijst en avocado.

1 like

Vega nasi rames van mijn lievelings toko :drooling_face:

4 likes

Rodekool met opgebakken aardappeltjes en spekjes.

1 like

Maar dan zonder vlees. Wel extra veel stukjes loempia :drooling_face:

2 likes

Weet iemand of je norivellen in de oven kan doen en zo ja hoe lang?:see_no_evil:

Geroosterde aubergine met saffraan-citroenroom (vegan)! Erbij gekruide rijst (kardemom, kaneel, laurier) met amandelen en citroenschil

8 likes

Gesmoorde prei van Ottolenghi

4 likes

Gisteravond:

Ik kom het speciaal hier posten omdat het echt heel lekker was. Geroosterde groenten, zelfgemaakte tzatziki en dan met granaatappel, echt een lekkere combinatie :ok_hand:t2:

7 likes