Hello fresh
Jaaa! Was lekker!
Jaa ik vond dat gerecht ook echt goed! Ook de broccolirijst door de gewone rijst was top, slim om net wat meer groenten ongemerkt binnen te krijgen.
Ik ben vanavond helemaal alleen thuis omdat mijn vriend een nacht weg is, dus ik kan weer alles vreten en doen wat ik wil. Maar omdat alles kan, heb ik nu keuzestress. Ik wil sushi, maar ook een vieslekkere pizza, en stamppot, en vissticks aaah
Ik maak crostini’s met mozzarella, parmaham, vijgenstroopje
En daarna tomatenrisotto met gamba’s
Ottolenghi’s gnocchi met spinazie en misoboter. En als toetje een flan.
We krijgen eters
Penne met tomaat-mascarponesaus, spinazie en zalm
Spaghetti met een saus van tomaat, oranje paprika en even kijken wat ik er nog meer in ga doen (ik denk iets romigs/kazigs)
Ik heb het met beide weleens gemaakt, maar merkte niet echt iets qua structuur eigenlijk. Maar qua smaak vond ik rund dan wel weer wat lekkerder
Het zit natuurlijk ook ergens in dus dan wordt het niet zo snel droog als je rundvlees gebruikt (itt gehaktballen). Alleen niet helemaal aanbakken tot het gortdroog is natuurlijk.
.
Oh dit lijkt me zo deprimerend aan kinderen aan tafel hebben. Doe je je best voor iets wat lekker, gezond en voedzaam is, wordt het door ze uitgekotst. Graag gedaan he!
Godallemachtig, ik heb dit recept opgezocht en het lijkt me superlekker maar ook enorm veel werk. Hoe lang ben je er mee bezig geweest? Het ziet er op jouw foto ook heerlijk uit.
Hier staat al de hele middag de low and slow chili van Jamie op
Heb er maiskoekjes, cornbread en guac bijgemaakt. Klodder zure room en kaas voor er op
Thanks! Ga ik zeker doen.
De forum eiercurry Caramelized Onion, Coconut, and Egg Curry Recipe on Food52
met broccoli uit de oven
En wat is het geworden?
Frietjes haha
Chinees
Gestoofde aardpeer, geroosterde meiraapjes met een soort korianderpesto en gekruimelde feta. Beetje random, maar lekker.
Pizza en sperziebonen voor de vitamientjes.
Bijna niks in huis maar wel toevallig alles voor de kokos-pompoen-curry soep van pickuplimes dus die ga ik maken!