Wat eet je vanavond #3

Spaghetti met zelfgemaakte tomatensaus, basilicum en parmezaan.

Ik ben in quarantaine (en mijn man in isolatie) en het koken, mooi op het bord leggen en in de gang voor hem neerzetten is het hoogtepunt van de dag 🥲 Het helpt ook wel dat ik in charge ben dus ik kook nu elke dag iets wat ik superlekker vind.

1 like

Vriend moest zaalvoetballen dus ik kon genieten van mn lievelings maaltje :smiling_face_with_three_hearts: spaghetti carbonara (en een rode wijn uiteraard)

2 likes

Patatje vegan stoofvlees

2 likes
3 likes

Had pizza willen maken met bloemkoolbodem, smaak was goed, maar de bodem na 25 minuten nog laaaaang niet gaar

Tomatenrisotto uit de oven met basilicum en parmezaan. Het Italiaanse thema duurt voort :grinning_face_with_smiling_eyes:

@byefelicia dit klinkt echt heeeeeeel lekker!

1 like

Frietjes met 2 frikandellen speciaal, alleen dan wel met gefrituurde uitjes ipv gewone rauwe

7 likes

Verse papardelle uit de bonus met cavolo nero en paddestoelen van de markt.

2 likes

Pizza

1 like

Geroosterde tomatensoep en heb er dan de ravioli met eekhoorntjesbrood en truffel op de bodem.

3 likes

Witte rijst met een pittige kip curry gemaakt door mijn mamma.

6 likes

Roti rol met nepkip, wel met gekochte rotiplaten want lui

1 like

Heb je een goed recept voor zelfgemaakte rotiplaten dan?

1 like

Ik gebruik deze meestal!

En soms als ik minder moeite wil doen cheat ik door het deeg te kruiden met komijn, kurkuma en peper en de vulling te skippen, geïnspireerd op deze

https://www.ah.nl/producten/product/wi450154/paloeloe-rotivellen-maaltijdformaat

1 like

Dankjewel! Ik snap wel dat je soms te lui bent als ik dit recept zie. Maar lijkt me een leuk klusje voor de keukenmachine en op een zaterdag :smiley:

Haha ja het is meer een weekendbezigheid inderdaad! Maar wel lekker :blush:

1 like

Mijn schoonmoeder is altijd echt dagen bezig met het maken van roti, maar zij maakt het dat ook echt volgens traditioneel familierecept met de kruiden die ze uit haar geboorteland (Trinidad & Tobago) meeneemt. Is echt zoveeel werk, ze maakt het ook alleen voor speciale gelegenheden.

4 likes

Ohh fantastisch lijkt me dat, ik zou alles willen leren haha.

2 likes

Polenta met kaas en groente uit de oven.

17 likes

Shakshuka met pitabroodjes

1 like