Wat eet je vanavond #3

Vegan witlofgratin en aardappeltjes uit de oven

2 likes

Mangocurry met rijst

4 likes

Chilli con carne met wat groente ernaast

@BiloxiParish klinkt lekker! Heb je een recept?

2 likes

Ik heb nu deze gemaakt Simpel en lekker: Mango curry met rijst (vegan) | Freshhh alleen dan wel zonder courgette.
Was wel lekker, maar deze Vegan Mango Curry - Holy Cow! Vegan Recipes die @Dazed (toch?) ooit een keer deelde is nog lekkerder.

3 likes

Jaa, die tweede vind ik heel lekker inderdaad!

4 likes

Haha dus toch. Wist dat ik het van het forum had, maar heb dat recept al zo lang in mijn favorieten staan dat ik het niet meer zeker wist.

Is inderdaad hier ook favoriet. Die eerste is ook wel prima, maar die tweede is echt nog zoveel beter. Ook gewoon veel meer smaak

2 likes

Flatbread met falafel, spicy hummus, gegrilde courgette & aubergine, tomaat, komkommer, sesamdressing, granaatappelpitjes en feta.

6 likes

pasta met vegan pesto en courgette en broccoli
en geroosterde tomaatjes uit de oven

1 like

Mexicaanse rijst en zwarte bonen (rijst gekookt in bouillon en zelfgemaakte tomatensaus, bonen ingekookt in eigen vocht met komijn en koriander), met avocado en salsa valentina

4 likes

Vegetarische shepherd’s pie uit het Leon friends & family kookboek

2 likes

Stamppot ijsbergsla

2 likes

Gnocchi met pesto, spinazie, paprika, cherrytomaten en vega spekjes.

1 like

Paella maar dan met kip en chorizo

Restjesdag;

Brandt en Levie Venkelworst

Spruiten uit de oven met een zoete dressing die ik ga maken van balsamico azijn, maple syrup, mosterd en soja saus

Flespompoen, gegrild denk ik.

2 likes

Vandaag voor het eerst erwtensoep gemaakt! Gegeten met roggebrood en (meegekookt) zuurkoolspek. Echt geslaagd. Toch even mijn Hollandse kant omarmen, eerst boerenkool, nu dit.

4 likes

Tteokbokki :blush:

4 likes

Ik maak sushi met makreel, zeekraal en avocado. Salade met mango, komkommer en avocado. En loempia’s

6 likes
1 like

Tikka masala met vegetarische kipstukjes en bloemkoolrijst + naanbrood Tikka masala met vegetarische kipstukjes en bloemkoolrijst recept - Allerhande | Albert Heijn

Kleurrijke salade met broccolirijst en feta. Ipv artisjokken paprikareepjes Kleurrijke salade met broccolirijst en feta recept - Allerhande | Albert Heijn

Ff wat meer groente vandaag

3 likes

Krokant gebakken Roseval aardappeltjes met paprika-sperziebonen-gehakt-schotel

3 likes