Heb eindelijk een staafmixer gekocht en heb zelf tomatensoep gemaakt
Zelf tortilla gemaakt en hij was vet goed gelukt! Met brood, simpele salade en vegan droge worst (van Sjurrr)
Sorry, issie weer #nospon maar ik moet wat met mijn halve jaar voorraad aan kruidnoten
Heb er overigens wel nog rode kool bijgedaan
Haha wat een figuur. Hij doet het leuk! Recept klinkt lekker misschien maak ik het binnenkort. Vond jij het eigenlijk te zoet?
Haha echt he. Mijn vader kwam laatst met zijn filmpjes. Is helemaal fan nu
Ik vond het niet heel zoet eigenlijk. Je proeft wel wat kruidnotenachtig iets maar niet overheersend. Ik denk zelfs als je niet weet dat ze erin zitten, je het er niet meteen uitpikt qua smaak. Het is wel een beetje zoet, maar het ligt denk ik ook aan het bier dat je gebruikt (ik heb er trappist in gedaan) en je kunt er natuurlijk minder stroop indoen.
Vond het zelf eigenlijk heel lekker
Het was echt een mega tatta ovenschotel met aardappel, vegaspekjes knolselderij en zelfs een zelfgemaakte kaassaus en het was opzich prima, maar nu meurt echt mijn hele huis en handen naar knolselderij
Aardappel-broccolipuree met een panko-kaas korstje uit de oven, daarbij zweedse gehaktballetjes met gebakken uienringen. Lekker random
courgettesoep met mosterd en erbij stokbrood met kruidenboter.
Uitsmijter
Een âMexicaanse bowlâ, met zoete aardappel, zwarte bonen, avocado en rode kool
Spitskool stamppot uit de oven met vega bratwurst
Kaiserschmarrn met appelcompote
pizza
Ik eet alleen en dan heb ik nooit zin om te koken. Wilde eigenlijk twee broodjes met kippenborst (van gister) eten en dan lekker de hele avond snacken maar toch nog groentes gewokt met gember, knoflook, sojasaus, sesamolie, sambal, ketjap en honing. Was best oke en trots op deze volwassen keuze
Ik heb al een uur gespendeerd op de thuisbezorgd en Uber Eats apps, ook al meerdere dingen in mân mandje gehad, van Chinees tot spareribs tot roti
En ik ga zo maar gewoon pasta met broccoli maken denk ik, who diz
Soms is de keuze zo overweldigend dat ik het er maar bij laat zitten, ook een manier
Tagliatelle met Italiaans stoofvlees
Het lijkt wel op Netflix! Teveel films en dan maar gewoon eentje kiezen die je al kent.
Zelfgesneden steak tartare.
Sateschotel (pittige variant) van de pizzeria/grillroom