Wat eet je vanavond #3

Echte zondagse maaltijd: risotto met champignons, erwtjes en burrata. En wijn :heart:

1 like

Was het ook! Geen gochujang, maar volgens mij wel diezelfde soort pepers, alleen dan gedroogd. Maar elke soort chili is denk ik prima.

1 like

Saag paneer met papadums en aardappelen

2 likes

Gochugaru! Denk ik?

3 likes
2 likes

bruschetta tomaat knoflook, aardappeltjes uit de oven en venkel komkommer salade

2 likes

Ja dat is het! Thanks :blush:

1 like

“Pad Thai” :joy: met tofu

3 likes

Heb die verspakket gehad maar dan met kabeljauw. Het is prima te nassen

1 like

Oeh een eigen toevoeging, wild :stuck_out_tongue: Maar chill, wel zin in

2 likes

Tja er is iemand hier met een schaaldierenallergie. Dan is het ook een beetje lullig om er garnalen in te doen

Traybake met wortel, pastinaak, spruitjes, ui en vega worstjes.

Kip madras maar dan inplaats van rijst doen we wedges (aardappels) ik lust namelijk geen rijst.
:rofl:

1 like

Ikan pepesan met plakrijst en zuurgoed

4 likes

Eindelijk een medestander :hugs:

2 likes

Nog een keer lasagne met citroenricotta, want ik had lasagnebladen en spinazie over.

En omdat ik een fantastische vriendin ben, en eigenlijk vooral benieuwd ben naar het recept heb ik ook vast wodkapasta gemaakt voor mijn vriend die morgen alleen eet. Vond het niet te nassen, dus blij dat ik er morgen niet ben :ok_hand:

4 likes

Welke recept had je gebruikt voor de wodkapasta?

Mocht je ooit weer een poging wagen en van pompoen houden, deze vond ik wel lekker:

2 likes

Durf het bijna niet te zeggen… maar die van de vriend van die youtuber Vita. Zag m bij haar op instagram. Dit recept ziet er lekkerder uit, ga dat ook eens proberen!

Onigiri!

Volkoren penne, vega kipstukjes, courgette, tomaat, feta, veldsla en pijnboompitten met honing-mosterdressing (voor half 6 eten, heerlijk :p)

9 likes