Kerst menuutje voor 1:
Voor; vitello tonnato
Hoofd; camembert met rozemarijn en knoflook uit de oven. Notenbrood om te dippen
Na; citroensorbet met prosecco
En ondertussen scrooge kijken
Kerst menuutje voor 1:
Voor; vitello tonnato
Hoofd; camembert met rozemarijn en knoflook uit de oven. Notenbrood om te dippen
Na; citroensorbet met prosecco
En ondertussen scrooge kijken
Deze aten wij net ook en het was zooooo lekker
Ik geniet van deze reviews ga je ook de vega rollade proeven? ik heb die voor overmorgen!
Ohh nee die heb ik niet! Kon maar voor drie avonden kopen. Ben erg benieuwd, drop jij die review dan?
Oeh klinkt lekker er is trouwens ook een kerstdiner topic!
Oh thnx! Ik verplaats hem even haha.
Ik wilde morgen (zondagavond) southern fried chicken maken die je eerst 12 uur moet pekelen en daarna nog uren in de karnemelk moet. Dus ik wilde de kip net in het pekelwater leggen, maar zie dat de kip een houdbaarheisdatum tot de 25e heeft… Zouden jullie dit nog eten of beter weggooien?
Ik vind dat toch altijd eng met kip dus ik zou t niet gebruiken…tenzij uit de vriezer inderdaad
Gewoon doen en vandaag dan even ruiken? Kan je het altijd nog weg gooien…
Al gok ik dat je al een keuze heb gemaakt.
Vegan quiche met tomaatjes, spinazie en “feta”
Sushi
Kop bouillon, want ik zit nog ongelofelijk vol van de lunch
Raspatat oorlog met ui en kipnuggets
Driekleuren aardappel uit de oven met paprika, tomaat, ui en zelfgemaakte mayonaise.
Zelfgemaakte pizza avond 2😂
Een vegetarische AVG: gemarineerde kipstuckjes, groene asperges en roseval aardappels met knoflook, tijm en basilicum
Zelfgemaakte vega kapsalon
Stamppot zoete aardappel met broccoli en een zacht gekookt ei. Ik eet heel weinig zoete aardappel want vind het vaak veel te zoet, maar met een scherp kruidenmengsel is het vast te doen.
Indiase dahl met turks brood (met hummus en aioli) en komkommersalade