Wat eet je vanavond #3

Ik heb het gisteren gegeten! 5/10, zag er mooi uit, maar best droog. De smaak was op zich wel goed en de bovenkant was lekker krokant! Ik zou het niet nog een keer kopen.

1 like

Haha zat hier gisteren nog aan te denken, was zo benieuwd. Maar jammer dat het droog was, moest ie ook lang de oven in?
De winnaars zijn dan wel de notenroast en de nep-kipfilets. Hoop echt dat die in het beste assortment komen

Moest er 25 minuten in op 180 graden. Het zag er wel echt mooi uit maar helaas. Volgend jaar dus maar die andere proberen!

1 like

Citroenrisotto

Nasi met sajoer boontjes en gemarineerde tempeh. Gister de hele middag in de keuken gestaan met mijn vader en nu genoeg om 3 dagen van te eten :sweat_smile:

4 likes

Gisteren de restjes van kerst opgegeten, vanavond kookt de vriend van mijn zus traditioneel Koerdisch :star_struck:

3 likes

Aloo gobi met knoflooknaan :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Penne met groene asperges en vega spekjes!

1 like

Nog meer quiche en een salade van venkel, komkommer, kimchi en mayo

2 likes

Ik ga een zakje instantnoodles pimpen met champignons, lente-uitje, sesamolie/sojasaus en misschien wat garnalen. En dumplings erbij.

4 likes

Kliekjes for the win

1 like

Hollandse pot: aardappelpuree/tartaartje/boontjes

3 likes

Gebakken aardappeltjes, groente mix en een vis pannetje :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Biefstukreepjes, paksoi, paddenstoelen en rijst

2 likes

“creamy triple mushroom fettuccine” uit Big Vegan

geen fettucine maar spaghetti, zeer geslaagd recept wel

8 likes

Gnocchi met gebruinde boter, geroosterde pompoen, salie, gekaramelliseerde ajuin en pecorino

10 likes

Leuk! Ik had het recept opgeschreven en heb er een foto van gemaakt! Ben benieuwd wat je er van vindt. :grin: En dan kaneel of speculaaskruiden of koekkruiden gebruiken. Rozijnen kan je toevoegen gelijk met de wortel

2 likes

Snert met rijst en sambal (en dan ondertussen schaatsen kijken :smiling_face_with_three_hearts:)

3 likes

Gisteren een hele geroosterde bloemkool uit de oven (uit Simple van Ottolenghi) met couscoussalade en feta

Vanavond een broccolicurry met rijst en verse naan met kaas en bosui. Het is hier grijs, koud en nat, nu al zin in curry

2 likes

Hier ook een gekregen: Simple. Superlekker allemaal maar simpel zou ik de recepten niet noemen :laughing: Ook niet moeilijk maar je hebt altijd zoveel verse kruiden etc nodig, alleen al de voorbereiding kost meestal al veel tijd.