Nog maar een keertje Otto, die vegan ragú uit de oven
Risotto met bospaddestoelen en parmezaan.
Wauw dit klinkt echt super lekker
Eazie wok, kip, volkoren noodles, Black chilli saus.
Simpele tomatenpasta met salade
Ook maar weer eens ottolenghi: orzo met tomaat, garnalen en gemarineerde feta.
Patat oorlog met een bamischijf
Birria tacos met consume. Je bent er een dagje zoet mee, maar zo lekker.
Een ovenschotel met aardappels en paddestoelen uit het boek Veg van Jamie Oliver. Het was wel prima, maar niet echt de lange bereidingstijd waard. Dat heb ik helaas al met meerdere gerechten uit het boek gehad
Ook weer iets van Ottolenghi hier vanavond: gehaktballetjes met feta en couscoussalade met cherrytomaten en kruiden. Alletwee heel erg lekker
Ik vond het heel lekker! Ik had het recept uit het Nederlandse boek, daar stond ‘drie dunne repen sinaasappelschil’ en dat heb ik aangehouden. Wist niet zeker of ik de schil dan moest raspen, maar dat stond nergens (en later zag ik op de foto ook grote stukken sinaasappelschil), dus heb de schillen er gewoon zo in gedaan en op het eind eruit gevist. Zo had het wel smaak, maar overheerst het niet, vond ik Daar was ik namelijk een beetje bang voor en dat vind ik niet lekker bij sinaasappelschil.
Had jij dat ook gedaan, of wel geraspt?
Birria tacos zijn mn faaaave.
Oh ja, dat is wel veel. En denk dat raspen veel meer smaak geeft en dan zit het ook echt in je gerecht natuurlijk. Zou de volgende keer gewoon een losse schil proberen! Had een subtiele sinaasappelsmaak, mooi in balans met het venkelzaad en chilipeper, vond ik.
Quiche met broccoli, spekjes en lenteui.
vegan ragu van seitan en kikkererwten (verder klassiek met wortel, ui, bleekselderij, rode wijn, tomaat etc) en spaghetti
Javaanse bami met sate en bimi
Caesar salad met kippendij
Ik zit er weer lekker in. Vanavond de pasta met cherrytomatensaus.
Gnocchi met cherrytomaten en burrata
Simpele vega ovenschotel met kant en klare zoete-aardappelpuree