Gebakken aardappels, met gehaktbrood en boontjes
Balsamicoworteltjes en kip uit de oven
deze weer, en zelfs nog een beetje over voor lunch morgen
Even doorhappen, wij hebben er schijt aan dat jullie eventueel jullie muil verbranden
Ja ik vond het lekker! Goede smaak, mist zoals alle vleesvervangers eigenlijk wel echt dat vettige, maar op zo’n pizza wordt dat goed gecompenseerd door de kaas. Zou het zeker weten nog eens bestellen
Iedereen verbrand zn muil toch sowieso bij pizza, net zoals bij bitterballen.
@CaptainCheesecake klinkt goed ik ga dit weekend ook bestellen!
Een kikkererwtencurry weer uit dat vegan soulfood kookboek, maar het was mwoah. Tot nu toe valt alles wat tegen, dus ik stap weer over naar Meera, ze stelt nooit teleur.
En nu moet ik ook nog eens afwassen terwijl we net zo goed patat hadden kunnen eten!
Eens, ik vond het niet smaken naar echte peperoni, miste idd dat vettige en zoutige. Maar als je al een tijdje vega(n) eet, is dit zeker een waardige vervanger! Ook als vleeseter vind ik m prima te doen, heb wel hot sauce en zo toegevoegd voor wat extra zout en pit.
Had ook de Vegan crunchy Chicken. Lekker korstje maar mocht ook wat meer pit/ zout hebben, wederom met hot sauce wel lekker. (Had al review op mn insta maar toch ook maar even hier haha).
Ja ik heb indd al heel lang geen vlees meer gegeten! Vond het verder best wel smaken zoals ik me herinnerde. Vond de kip niet heel knapperig, jammer omdat er geadverteerd werd met crunchy chicken haha, maar wel heel mals “vlees”
Ja het is idd gewoon een gepaneerd broodkruim korstje, niet zoals die gefrituurde kip buckets.
Oeh wat is je insta? Of post je daar niet alleen eet recensies en denk je ehhhh jij hoeft m’n leven niet te zien vreemd forumpersoon haha, dat is ook prima natuurlijk
Nee, juist echt eetreviews etc, ik ben Snackdetectives op insta! Heel soms iets persoonlijks, maar ik ben ‘s werelds minst fotogenieke persoon, dus dat laat ik vaak achterwege haha.
Ik moet hier even creepy op reageren, maar ik vind jou dus alles behalve “niet fotogeniek”
Heeeeerlijk, dankjewel!
Haha lief, maar ik zie altijd van die foodbloggers in de categorie ‘woman laughing at salad’ en dan heb ik een map vol foto’s waar ik sowieso 9 van de 10 x mijn ogen dicht heb. En ALS ze dan een keertje open zijn, wijdopengesperd: gesproken over creepy.
Ik denk niet dat Insta heel mild reageert op foto’s met weinig make-up, ontploft haar en chocola op mn kin. Tenzij je een man bent die dat doet. Krijg nu op de paar foto’s die ik af en toe plaats in mn stories soms al stom commentaar.
Al is het een leerpuntje om daar meer schijt aan te hebben in 2022.
noodle soep met bouillon van miso, eekhoorntjesbrood, ui en knoflook. met wortel, pastinaak (alleen omdat ie opmoet) shiitake, lenteui en krokant gebakken seitan
Ik vond deze prima maar niet bijzonder, 7/10
Oh en ik vind de porties van Otto zo klein? Ik had nu 2 porties saus gemaakt maar heb alles opgegeten. En bij de orzo met feta en garnalen hebben we met z’n 2en vier porties gegeten.
Vanavond noodles met paksoi, champignons, lente-ui, taugé.
Wat een teringlijers.