Dit heb ik ook vaak bij recepten van Ottolenghi. Wij weten met zijn tweeën makkelijk de hoeveelheid voor vier personen op. Misschien komt het doordat de meeste gerechten voornamelijk uit groente bestaan
Ja misschien wel! Ik ben helemaal geen grote eter dus ik vind het gek
Raspatat speciaal met ui met
Mala kari met pompoen van Meera Sodha uit Azië. Daarbij rijst.
Pokebowl met warm gerookte zalm, avocado, sojaboontjes, zoetzure komkommer/radijs en geroosterde sesamdressing
Pad thai met garnalen
Een agv-tje met deze jongen:
Uit de oven vond ik ‘m een beetje zacht, dus vandaag gaat hij in de pan in de hoop op meer crunch.
Rijst gekookt in bouillon met groenten erbij. Daarnaast een lekkere dhaal van gele linzen.
Ik vind bij bijna alle vleesvervangers dat je toch wel ruim wat minuten bij de bereidingstijd op moet tellen om het lekker krokant te krijgen😅
Ja dat klopt wel idd! Goed punt, zal het nu ook in de gaten houden.
Stamppot andijvie met vega rookworst van Unox. Best prima met heel veel mosterd
Soms ook een kwestie van smaak natuurlijk, maar ik houd wel van écht krokant
Ik ook
Sowieso wil ik graag alles krokant, oven aardappeltjes boven gewone aardappeltjes, pannenkoeken graag met een donker krokant randje en brood met een lekkere krokante korst
Houd daarom niet zo van pasta of rijst gerechten
Groenterösti met ketjapgehakt en pinda’s
De beroemde forum tomatenrisotto met burrata
Mag alleen gegeten worden met en bereid worden door forummers ook, @En_17_Anderen @Claro ik wacht op jullieee!!
Ik dacht ik ga dingen uit simpel koken die ik niet ken dus ik had
-
avocado tuinboon puree omdat @Gaston zei dat het een van haar faves was, en was idd echt lekker en amper werk
-
gebakken spitskool met rode peper en knoflook en bosui. Heel lekker en binnen 10 minuten klaar.
En m’n old fave de kokosvisticks maar ze waren helemaal door het rooster gezakt dus korstje was niet krokant maar het was alnog gewoon lekker maar wel jammer.
Jaa ik was een keer op een feestje waar iemand dit gemaakt had, ik vond 'm ook heel lekker!
Ik at m’n overgebleven pompoen-wortelsoep van gisteren. Hij was goed gelukt trouwens, met o.a. curryblad, mosterdzaad en kardemom
Ik vind tuinbonen ontvellen ook echt therapeutisch, maar dat is dus wel even een dingetje dat je moet doen, de rest is een kwestie van de keukenmachine dus top.
Enchiladas met gehakt, mais, paprika, tomaat en zwarte bonen. Met avocado en zure room en kaas