Een paar verschillende soorten vlees op de grill, aardappelsalade met paprika/gekookt ei/feta/lente-ui /yoghurtsaus en een simpele rauwkostsalade met honingmosterddressing
Vanmiddag al lasagne gegeten, dus het wordt waarschijnlijk soep met brood en een eitje oid.
Ajam Smoor met rijst
Pasta met paprikasaus😋
Haha ik kwam precies hetzelfde posten!
Heb de pasta zelfgemaakt trouwens, tagliatelle 🤌🏻
Venkelrisotto met warmgerookte zalm
Babi pangang
Mihoen
Pizza quattro formaggi. Hij viel alleen een beetje tegen. Ik moest ergens anders bestellen omdat mijn vaste pizzeria met vakantie was
In de oven gestoofde verse artisjokken, aardappeltjes en sjalotten met oa ingelegde citroen, met (vegan) basilicumroom. En een salade met spinazie, citrusfruit en granaatappelpitjes ernaast
Soort van midden oosterse/fusion hapjesavond
Artisjokken met citroen en dille
Baba ganoush zelf gemaakt
Komijn-yoghurtsaus
Falafel
Aardappeltjes met 7 pepers
Gecrushte komkommersalade met szechuan olie
Farfalle met courgette en vegagehakt in tomatenroomsaus, met rucola (en extra knoflook en chilivlokken).
Klinkt superlekker allemaal! Heb je voor die twee laatste een recept?
Vastkokende aardappels doormidden, koken in de schil, dan even droogstomen, dan bakken in de pan met olie en 7 pepers (potje van Pit & Pit met oa staartpeper, szechuan, roze peper, groene peper etc)
Ongeveer dit, ik heb chili olie van szechuan pepers van een klein winkeltje en die heb ik ervoor gebruikt!
Oh dankjewel! Ik heb hier nog Szechuan peper staan maar weet nooit goed wat er mee te maken, chili olie is een goed idee! En klinkt goed, gecombineerd met komkommer.
Zelfgemaakte ravioli, ben zo blij met mijn pasta machine voor op mijn kitchenaid, echt ideaal!
(Ging natuurlijk veel meer kaas op)
Gister at ik uiensoep, dat was ook een succes

Curry van zo’n verspakket van de ah. Ipv kip doe ik vaak aardappel. Ik vind het echt lekker als die saus zo in de aardappel trekt.
Thanks, gaat voor vanavond op de planning! Hoef ook alleen maar tomaat en aubergine te halen, heel chill. Ik heb alleen geen grillpan, denk jij dat het een desastreus idee is om die aubergine gewoon in een koekenpan te bakken?
Rendang uit de slowcooker, rijst en sambalboontjes