Wat eet je vanavond #3

Simpele pasta met tomaten ansjovis en parmezaan

1 like

Aah genius, dan doe ik ze gewoon in de oven idd!

1 like

Gaan gourmetten, want m’n vriend is jarig :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Gefeliciteerd!!:blush:

2 likes

Hoef niet te koken, want ben met 6 tupperware bakje van mijn ouders gekomen gisteren :smiling_face_with_three_hearts:

Dus prawn sambal, gesmoorde kippendijen en sambalboontjes met echt heerlijke gele rijst met cashewnoten etc erin. Als toetje banana date pudding (op z’n Engels dus is meer een soort warme cake) met toffeesaus erbij.

13 likes

Mejadra uit otto’s jeruzalem, maar dan met speltcouscous ipv rijst en beluga linzen ipv groene/bruine linzen.
en de yoghurt met komkommer uit hetzelfde boek erbij :slight_smile:

2 likes

Tagliatelle met roomsaus, broccoli en hamblokjes

Ja zo’n chili olie is sowieso echt heel fijn voor alles, ook paar druppels in bouillon, noodlesoup etc!

1 like

Ongevraagde tip maar dit is mijn lievelingsding met szechuanpeper!

3 likes

Klinkt goed! Maak je de noodles ook echt zelf?

Ja tot nu toe wel steeds gedaan, is op zich goed te doen als je maar de tijd hebt om het deeg te laten rusten. Maar met gekochte noodles is het vast ook lekker! Zou wel voor een beetje brede gaan dan.

1 like

Het eerste gerecht uit deze video: pompoen in (kant-en-klare) gefermenteerde zwarte bonen en knoflook saus.

6 likes

tijd geleden in een gratis Marley box gehad, lekker namaken zo! Heb de gao bao buns in de vriezer bij de toko gevonden :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

Ik ga de nieuwe stew van Alison Roman maar eens proberen: “Dilly Bean Stew with Cabbage and Frizzled Onions”

Risotto met groene asperges, kastanjechampignons en een gepocheerd eitje

3 likes

Shakshuka met een pitabroodje erbij

1 like

Simpele vega goulash met rijst

1 like

Appelbollen en (vegi) worstenbrood op verloren maandag :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Stamppot boerenkool

1 like

Deze uit Azië, echt heel erg lekker en snel klaar (half uurtje denk ik?) ik had er rijst bij maar ze zegt zelf dat je beter brood kan nemen want het is vrij nattig dus dat doe ik volgende keer

7 likes