Simpele pasta met tomaten ansjovis en parmezaan
Aah genius, dan doe ik ze gewoon in de oven idd!
Gaan gourmetten, want mân vriend is jarig
Gefeliciteerd!!
Hoef niet te koken, want ben met 6 tupperware bakje van mijn ouders gekomen gisteren
Dus prawn sambal, gesmoorde kippendijen en sambalboontjes met echt heerlijke gele rijst met cashewnoten etc erin. Als toetje banana date pudding (op zân Engels dus is meer een soort warme cake) met toffeesaus erbij.
Mejadra uit ottoâs jeruzalem, maar dan met speltcouscous ipv rijst en beluga linzen ipv groene/bruine linzen.
en de yoghurt met komkommer uit hetzelfde boek erbij
Tagliatelle met roomsaus, broccoli en hamblokjes
Ja zoân chili olie is sowieso echt heel fijn voor alles, ook paar druppels in bouillon, noodlesoup etc!
Ongevraagde tip maar dit is mijn lievelingsding met szechuanpeper!
Klinkt goed! Maak je de noodles ook echt zelf?
Ja tot nu toe wel steeds gedaan, is op zich goed te doen als je maar de tijd hebt om het deeg te laten rusten. Maar met gekochte noodles is het vast ook lekker! Zou wel voor een beetje brede gaan dan.
Het eerste gerecht uit deze video: pompoen in (kant-en-klare) gefermenteerde zwarte bonen en knoflook saus.
tijd geleden in een gratis Marley box gehad, lekker namaken zo! Heb de gao bao buns in de vriezer bij de toko gevonden
Ik ga de nieuwe stew van Alison Roman maar eens proberen: âDilly Bean Stew with Cabbage and Frizzled Onionsâ
Risotto met groene asperges, kastanjechampignons en een gepocheerd eitje
Shakshuka met een pitabroodje erbij
Simpele vega goulash met rijst
Appelbollen en (vegi) worstenbrood op verloren maandag
Stamppot boerenkool
Deze uit Azië, echt heel erg lekker en snel klaar (half uurtje denk ik?) ik had er rijst bij maar ze zegt zelf dat je beter brood kan nemen want het is vrij nattig dus dat doe ik volgende keer