Wat eet je vanavond #3

Ja lekker!

2 likes

Plant shoarma van Vivera met pita broodjes, gegrilde groente en harissa yoghurt sausje
Ik doe deze mee met de nationale week zonder vlees en ik ben echt aangenaam verrast door sommige vleesvervangers!

6 likes

Dit maak ik echt geregel, thanks to @anon37686689 inderdaad haha

1 like

@Bathwater hahaha leuk! Ik moet hem ook weer eens maken, zo lekker!

Tegenwoordig is dit meer mijn go to gnocchi recept (ook een aanrader!!): https://www.hellofresh.nl/recipes/gebakken-gnocchi-met-tomatensaus-en-spekjes-5be45b1c30006c530262d9d2?q=gnocchi

Ik wil dat recept ook wel proberen, alleen ben ik huiverig om iets met tomatensaus te maken haha. Mijn vriend vindt het echt altijd flauw en heb hier dus geleerd dat je tomatensaus lang op moet laten staan voor een goede smaak en hier staat dus weer 10 minuten bij. :joy: Hoe lang doe jij het?

Ik doe het niet zo lang hoor, maximaal een halfuur denk ik? Maar ik vind dit gerecht echt heeeeerlijk en super smaakvol. Mijn vriend is ook niet echt fan van gnocchi en tomatensaus maar hij vond het (en ik citeer) ‘alsof ik in een restaurant zit te eten’. :nerd_face:

1 like

Oeeeh dan ga ik komende week een poging wagen denk ik! Dankjewel! Gebakken gnocchi is mijn favoriet :smiling_face_with_three_hearts:

En dit keer ga ik eerst de bodem even in de oven doen, aangezien die echt nooit gaar wordt bij mij. :upside_down_face:

1 like

Simpele udon noodles met spinazie en gebakken uitjes, gyozas en een simpele salade. Met een earl grey IPA!

4 likes

Gepofte zoete aardappel uit de oven met als vulling zelfgemaakte guacemole en sour cream dip. En nog wat pepertjes, lente-ui en rode ui als garnering.

1 like

Zometeen eet ik 2! beyond burgers op een broodje. :blush:

2 likes

Franse uiensoep met spekjes gegeten

1 like

Een hele grote kaaspizza met extra kaas.

Ik heb Indiaas besteld en ik heb denk ik een nieuwe garderobe nodig zo vol zit ik. Mijn moeder kwam en wou graag Indiaas bestellen. Je weet dat je teveel eten hebt besteld als het restaurant dat eigenlijk niet aan bezorgen doet een uitzondering maakt voor jouw bestelling. Ik kreeg bij de deur zo een enorme Action tas waarin 3 volle thuisbezorgd tassen zaten. Buren moeten wel denken dat ik een feestje gaf.

Ik hoef echt nooit meer te eten denk ik.

Edit: kijk dan! Ken toch nie

19 likes

Broodje vegaburger en zoete aardappelfriet met truffelmayo :hamburger:

1 like

Risotto met groene asperges en parmezaanse kaas

2 likes

Pasta met zelfgemaakte pesto

1 like

1 like

Plaatpizza met courgette en paprika

Friet met srirachamayo + uitjes en bitterballen