Wat eet je vanavond #3

Ik heb Indiaas besteld en ik heb denk ik een nieuwe garderobe nodig zo vol zit ik. Mijn moeder kwam en wou graag Indiaas bestellen. Je weet dat je teveel eten hebt besteld als het restaurant dat eigenlijk niet aan bezorgen doet een uitzondering maakt voor jouw bestelling. Ik kreeg bij de deur zo een enorme Action tas waarin 3 volle thuisbezorgd tassen zaten. Buren moeten wel denken dat ik een feestje gaf.

Ik hoef echt nooit meer te eten denk ik.

Edit: kijk dan! Ken toch nie

19 likes

Broodje vegaburger en zoete aardappelfriet met truffelmayo :hamburger:

1 like

Risotto met groene asperges en parmezaanse kaas

2 likes

Pasta met zelfgemaakte pesto

1 like

1 like

Plaatpizza met courgette en paprika

Friet met srirachamayo + uitjes en bitterballen

Die witlof klinkt goed! Hoe maak je die? Ik ken wel gekonfijte witlof. Dat wilde ik dit weekend maken, maar jouw optie klinkt ook goed.

Recept voor de lekkerste witlof (coquinaria.nl)

Vanavond kip kerrie met rijst.

1 like

Ooh dit toetje was zo lekker

Vegetarische Bibimbap :heart_eyes:

1 like

Linguine met pesto van zongedroogde tomaten/basilicum, courgette, mozzarella

1 like

Heb late dienst vandaag en gister echt een lekkere salade ontdekt dus die maak ik voor vanavond nog een keer, er gaat in: gemengde sla, tomaat, komkommer, mais, geraspte kaas, ei, kipkrokant schnitzel in stukjes en guacamole.

3 likes

Jaa hier ook pannenkoeken! En dan extra veel want morgenochtend smaken ze nóg lekkerder vaak.

4 likes

Gele erwtensoep :grin:

1 like

Tomaat-paprikarisotto

2 likes

Snijbonen-stamppot (met zoete aardappel) en (vegan) kibbeling

3 likes

@anon37686689 je had gelijk, ik heb heerlijk gegeten! Hopen dat mijn vriend het ook goedkeurt, anders wordt dit mijn alleen-moeten-eten gerecht. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Onigiri gemaakt met

Zalm
Tonijn
Bonito flakes
Umeboshi

Ik ging er vanuit dat de rijst mislukt was maar het viel best mee!

13 likes

Saffraanrisotto met haloumi, bladspinazie, munt en limoen

5 likes

Silken tofu met maposaus, spiced grated carrots met salade en rijst. Ook nog bubur kacang hijau gegeten, en de Danio drop geprobeerd. Ongeveer een halve chocolate frosted double chocolate traybake cake. Mijn moeder is echt een feeder.

5 likes