Wat eet je vanavond #3

Vega kapsalon met Vivera gyros, cheddar en lekker fout sambalsaus van Yildriz.

4 likes

Yummy peshwari naan. Zou je daar het recept van willen delen?
Mijn mamma komt uit dat regio en aten het altijd op vakantie.

1 like

Ah wat leuk! Is dat Peshawar? Gevonden op wiki want ik weet helemaal niets van de achtergrond :face_with_hand_over_mouth:, eet het alleen wel eens in Indiase restaurants.

Het recept dat ik gebruik voor de vulling is deze:
Peshawari Naan Recipe - Indian Bread Recipes by The Curry Guy (greatcurryrecipes.net)
(ik gebruik wel meer rozijnen want houd wel van wat zoeter; ik week ze ook eerst zodat ze makkelijker fijn te malen zijn)

Voor de naan gebruik ik altijd dit recept (zonder de knoflook dan in dit geval):
Restaurant Style Garlic Naan - Cook With Manali

Vooral het blakeren van de naan op het fornuis voegt echt iets toe vind ik.

4 likes

Ja op het fornuis is het zo lekker. Hadden we maar een tandoor. Ga zeker het onderste recept zonder knoflook proberen. Vind knoflook ook niet zo passen bij peshawari naan. Bedankt!

1 like

Twee pitabroodjes met falafel, tomaat, komkommer en heel veel knoflooksaus :drooling_face:
& gekruide aardappelpartjes

5 likes

Surinaamse bami met kip, sperziebonen en zoetzure komkommer

5 likes

Deze burgers en saus op een broodje met tomaat, spinazie (ipv sla), augurkjes en ovenfriet erbij

4 likes

Restje eiercurry van gisteren met een beetje rijst, chapati’s en gekookte wortels. Een bij elkaar geraapt zooitje maar vast prima te eten.

2 likes

Vegakipschnitzel, barbecuekrieltjes en broccooooli
En mayo & ketchup

Zin in!!

4 likes

13 likes

Met yoghurt en munt

Spaghetti

Lasagne met erbij cherry tomaatjes en gekookte wortels.

1 like

AVGtje

Slavink (of 2), aardappeltjes uit de oven en worteltjes.

1 like

Vega shepherds pie met oa zoete aardappel, linzen en champignons, van dit recept: Culy Homemade: vegetarische pastei met zoete aardappel en paddenstoelen - Culy.nl

1 like

Ik zag eerst je komma niet, haha was een sneue maaltijd geworden🙈bril opzetten dus, lekker!

4 likes

Wat gaat het worden???

Ik denk shoarma pannenkoek

5 likes

Easy peasy pasta spinazie a la boursin met gerookte zalm

Parelcouscous met zeekraal, gebakken zalm en salade met rucola, venkel en komkommer