Wat eet je vanavond #3

Kibbeling, patat en een excuussalade

7 likes

NY tandoori pizza en chicken wings

5 likes

Geroosterde pastinaak en zoete aardappel met kappertjevinaigrette van Ottolenghi. Aanrader!

2 likes

Kip vadouvan met rijst en zoetzure komkommer

1 like

Gebakken aardappeltjes, kabeljauw en snijboontjes.

1 like

De spicy mushroom lasagne van otto

3 likes

Pasta met zelfgemaakte tomatensaus

1 like

Linzensoep met een stokbroodje gevuld met olijven en zongedroogde tomaat

5 likes

Bami goreng met een gebakken eitje en zoetzure komkommer

3 likes

verrassing, heb een kookclubje met vrienden en een van de anderen kookt vandaag. het enige dat ik weet is dat hij de verplichte ingrediƫnten heeft gebruikt (aubergine, kiwi, rode peper, koffie) en dat het zes gangen zijn. ben benieuwd haha

21 likes

Heb jij een foto van het recept van de laatste met bloemkool, aubergine en aardappel?

En die stroganoff met bloemkoolpuree ziet er ook lekker uit, heb je die ook? :joy:

3 likes

Dit klinkt echt heel erg leuk, graag nog na vanavond even een overzichtje van alle gerechten posten. :grin:

5 likes

will do!

3 likes

Ik heb zooo’n zin in helin’s vegan doner maar geen zin om mijn leven te riskeren in corrie šŸ˜µā€šŸ’« dus het wordt een ottolenghi pasta

1 like

Chinese tomatensoep met croutons :slightly_smiling_face:

Koelkast leegmaken dus het wordt een curry met bloemkool, wortel, linzen en diepvriesvis (en een restje madraspasta – denk ik). (GeĆÆnspireerd op de tikka curry met vis uit Bespaar met Jamie.)

1 like

Teriyaki noodles met biefreepjes. Alleen zijn die laatste zo gruwelijk taai dat ik het meer stukken rubber zijn :neutral_face:

Vega moussaka

2 likes

Witte rijst met champignonragout want ik ben belabberd en dit is dan mijn ultieme comfort food.

4 likes

Andijvie stamppot met een vega rookworst die ik in stukjes heb gesneden en gebakken met knoflook, ui en tomaat in kleine stukjes.

4 likes