Pasta met tomatensaus, allerlei groenten en tonijn
Ja soms wel even lekker gewoon drie dingen opwarmen en klaar haha
Oeh lekker! Wat doe je hier allemaal bij?
Ja het wordt meestal een beetje smaakloos ofzo, maar ik ga nog een poging wagen aan de hand van je tips!
On topic: Caesar salade
Ah ja fair, wat ik nog kan bedenken is vuur laag genoeg zodat je de knoflook echt even de tijd geeft in de olie voordat ie bruin wordt en echt echt echt veel zout in je pastawater haha
En eet smakelijk!
Pasta met gamba’s, spinazie en een in elkaar geflanst tomatensausje met chipotle en veel knoflook
Linzensoep met afgebakken stokbroodje. Simpel, maar lekker.
Maar dan ipv feta heb ik deze geraspte ‘kaas’ geprobeerd en dat smaakte boven verwachting echt helemaal prima:
Ik at gewokte vega kip met sausje van oestersaus, honing, witte wijn azijn, ketchup en sesamolie. Daarbij udon noodles met boontjes en tauge (en soort gelijk sausje maar dan nog met knoflook, ui, peper, gember en sojasaus). Met koriander en pinda’s. Was echt heel lekker
Lekkerrrr wat zit er allemaal in?
Aubergine, paprika, rode ui, zoete aardappel en kikker erwten. En halloumi. Super makkelijk gerecht
Ik had dit recept gebruikt, via @tuula! https://www.lastdaysofspring.com/2020/07/bakplaat-aubergine-tomaat-halloumi/ Maar mijn vriend heeft uiteindelijk gekookt en die heeft er nog krieltjes en meer knoflook doorheen gedaan. Beetje een fusion met deze: Mediterranean tray-bake with halloumi chunks recipe from Green Kitchen At Home by David Frenkiel | Cooked
Spaghetti met tomatensaus, ansjovis, olijven, rucola en kaas
? Ben jij Rasjel?
polenta met gebakken paddenstoelen, knoflook, ui, peterselie, geroosterde amandelen, feta, chili, dille, tijm (otto’tje)
Boerenkool stamppot, had daar ineens zo’n zin in dus gehaald en nu wachten tot het klaar is. Heerlie
Zelfgemaakte groentesoep met brood en humus
Butter chicken met rijst en naan.